ژاوی: منچستریونایتد با تن هاخ متحول شده است

سرمربی بارسلونا به تمجید از حریف انگلیسی این تیم در لیگ اروپا پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ژاوی هرناندس در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به ستایش از تیم انگلیسی و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت و گفت بارسا می‌خواهد خودش را ثابت کند. اما در سوی دیگر میدان، شیاطین سرخ هم با هدایت اریک تن‌هاخ در بهترین شرایط خود در فصل جاری به سر می‌برند و در حال حاضر پشت سر آرسنال و منچسترسیتی در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

ژاوی در نشست مطبوعاتی خود به ستایش از شیاطین سرخ پرداخت و گفت اریک تن‌هاخ موفق شده این تیم را اساساً متحول کند. او اما گفت که تیمش فردا برای پیروزی به میدان می‌رود تا ثابت کند می‌تواند با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کند.

 

اریک تن‌هاخ

تن‌هاخ چهره تیم منچستریونایتد را عوض کرده. این تغییرات در مدت زمان کوتاه برایشان دشوار بوده ولی آن‌ها در حال حاضر عالی هستند.

تن‌هاخ مربی بزرگی است. تغییر مسیر یونایتد کار آسانی نیست ولی او موفق شده است. باشگاه و هوادارانش حالا بار دیگر هیجان دارند. اریک مربی‌ای با سبک تهاجمی است و این را عملاً در تمام بازی‌های تیمش نشان می‌دهد. مربیانی که این سبک فوتبال را می‌پسندند او را به عنوان مرجع می‌بینند.

مارکوس رشفورد

بله رشفورد یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان است. فوتبالیستی بسیار سریع که خوب دریبل می‌زند، در موقعیت‌های تک به تک عالی است و در انتقال‌ها خطرناک کار می‌کند. ما باید مراقب تک‌تک بازیکنان یونایتد باشیم ولی رشفورد بدون شک یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان اروپا است.

هدف بارسا در لیگ اروپا

هدف ما چه در لالیگا و چه در لیگ اروپا یکی است. اینکه ما در گذشته خوب کار نکردیم درست است ولی فردا فرصتی عالی در اختیار داریم تا خودمان را ثابت کنیم.

جنجال اخیر در اسپانیا درباره پرداخت پول به داوران توسط بارسا

من سعی می‌کنم روی مسائل ورزشی تمرکز داشته باشم. باشگاه بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر کرده است. بیشتر از این چیزی نمی‌گویم.

رونالد آرائوخو

رونالد در تیم یک رهبر است. علاوه بر خصوصیات فیزیکی‌اش او در خط دفاعی ما یک رهبر تمام‌ عیار شده است. او برای ما فوتبالیستی استثنایی است و می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین‌های دنیای فوتبال تبدیل شود.

انتظار ژاوی از بازی فردا

انتظارم این است که شاهد یک بازی پر از درگیری باشیم، ولی ما می‌خواهیم نشان بدهیم که توان رقابت با دیگر باشگاه‌های بزرگ و سطح اول اروپا را داریم.

آرائوخو مهار کنترل رشفورد می‌شود؟

دوست ندارم درباره این چیزها صحبت کنم. به جز رشفورد آن‌ها بازیکنان دیگری هم دارند که ما باید سعی کنیم کنترل‌شان کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید