یک استقلالی طرد شده، کابوس پرسپولیس در آزادی!

مهاجم باتجربه هوادار بار دیگر توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مغلوب هوادار شد تا شکستی دیگر در ورزشگاه آزادی این تیم را از سپاهان صدرنشین عقب بیندازد.

فوتبال 360 نوشت: چهره ویژه تقابل پرسپولیس-هوادار یک استقلالی سابق بود؛ محمدجواد محمدی که هیچ‌گاه در جمع آبی‌پوشان پایتخت نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند اما بعد از گذراندن یک دوره نسبتاً طولانی سرانجام توانست در هوادار خود را به فوتبال ایران معرفی کند و شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت و حالا در دومین فصل حضورش در لیگ برتر همراه تیم هوادار، به دنبال افتخارات تازه است.

گربه سیاه مدعیان؛ از سپاهان تا پرسپولیس

عزت‌الله پورقاز مدافع پیش‌تاخته هوادار که روز گذشته غایب بزرگ این تیم در دیدار با پرسپولیس بود، باتوجه به اینکه در نقش پنالتی‌زن اول تیم هوادار هم مسئولیت دارد، با 4 گل زده بهترین گلزن در جمع شاگردان ساکت الهامی در لیگ بیست‌ودوم است اما بعد از پورقاز، در رتبه دوم جدول بهترین گلزنان هوادار در لیگ بیست‌ودوم، نام محمد جواد محمدی، مهاجم 26ساله این تیم به‌چشم می‌خورد که توانسته 3 گل حساس و سرنوشت‌ساز برای تیمش در فصل جاری به‌ثمر برساند.

محمدی در هفته نخست فقط 32 دقیقه زمان لازم داشت تا اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند؛ تک‌گلی که باعث شد تا شاگردان ساکت الهامی لیگ بیست‌ودوم را در اراک با کسب پیروزی مقابل آلومینیوم آغاز کنند. مهاجم باتجربه هوادار بعد از درخشش مقابل آلومینیوم، توانست گلی زودهنگام را وارد دروازه سپاهان کند، اما این‌بار گل او پیروزی‌بخش نبود و طلایی‌پوشان اصفهانی توانستند کامبک بزنند.

ستاره خط حمله هوادار شب گذشته در ورزشگاه آزادی و در شرایطی که ساکت الهامی هر 5 تعویض خود را انجام داده بود و تصمیمی برای تعویض مهاجم باتجربه تیمش نداشت، با تیزهوشی از اشتباه مدافع پرسپولیس استفاده کرد و با یک استارت انفجاری توانست خود را به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک کند و با یک ضربه دقیق دور از دستان بیرانوند گل برتری تیمش را به‌ثمر رساند تا بعد از سپاهان، در فصل جاری به پرسپولیس هم گل زده باشد و بازهم در نقش زننده گل پیروزی‌بخش در ترکیب هوادار بتواند بدرخشد.

متخصص گل‌های جنجالی در آزادی!

محمدجواد محمدی فصل گذشته و در اولین سال حضور هوادار در لیگ برتر، توانست هم به استقلال گل بزند و هم به پرسپولیس. او ابتدا در هفته نهم فصل گذشته موفق شد دروازه سرخ‌پوشان پایتخت را باز کند؛ آن‌هم در شرایطی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود و روی ارسال معین عباسیان، محمدی با دست توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد که داور مسابقه تشخیص نداد و گل مهاجم تیم هوادار پذیرفته شد!

محمدی بعد از اتمام مسابقه در مصاحبه‌ای جنجالی تایید کرد که با دست دروازه پرسپولیس را باز کرده و همین مسئله باعث ایجاد جنجالی بزرگ شد؛ هر چند که شاگردان یحیی گل‌محمدی در آن مسابقه شکست نخوردند و در لحظات پایانی با گلزنی سیامک نعمتی به حداقل امتیاز رسیدند اما با این وجود، درخشش محمدجواد محمدی باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت نتوانند امتیازات کامل را به‌دست آورند.

مهاجم 26ساله تیم هوادار در طول دوران حضور این تیم در لیگ برتر، در 2 مسابقه در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان رفته که توانسته 2 گل بزند؛ گل اول او فصل گذشته 2 امتیاز مهم را از پرسپولیس گرفت؛ آن‌هم در حالی‌که با دست توانست گل بزند و شب گذشته هم در شرایطی که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند پیش از رسیدن توپ به خط دفاعی، خطای امید سینگ روی محمد عمری اعلام نشده، محمدی موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کند تا با آماری خیره‌کننده کار خود را مقابل سرخ‌پوشان پایتخت دنبال کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید