استقلال به دنبال مهاجم سابق اورتون و منچستر سیتی

مدیرعامل استقلال می‌گوید به دنبال جذب مهاجمی مطرح هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال امشب (سه شنبه) با پرداخت مطالبات گابریل پین و هروویه میلیچ باز شد تا حالا هواداران استقلال منتظر بازیکنان جدید تیم‌شان باشند.

در همین راستا، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی راجع به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه توضیح داد. مدیرعامل استقلال گفت: متأسفانه دوستان تیم را که بستند، جای خالی نگذاشتند. در حال صحبت هستیم تا جای یکی دو نفر خالی شود. آقای ساپینتو از من فقط 2 بازیکن خواسته و تلاش می کنیم 2 بازیکن خوب جذب کنیم که وقتی هواداران بشنوند، درجا می پرند بالا! اسم آنها را نمی گوییم، اجازه بدهید آن زمان اعلام شود تا مانند زمانیکه بازیکنان گل می زنند، هواداران بپرند بالا! یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی را مد نظر قرار داده ایم.

او درباره احتمال بازگشت علی کریمی به استقلال توضیح داد: آقای کریمی در ترکیه بازی می کند، بله ما با او صحبت کردیم. ولی او از حضور در آنجا رضایت دارد. ما برای او آرزوی موفقیت کردیم. دوست داشتیم او به استقلال برگردد ولی حضور او در تیم ما منتفی است. ما یک مهاجم و یک هافبک جذب می کنیم. چون جا نداریم و نمی توانیم بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم.

فتح‌الله‌زاده از شگفتانه‌اش برای هواداران استقلال خبر داد و گفت: من شخصا با تیام صحبت نکرده ام. ولی با یک فوروارد خیلی خوب صحبت کرده ایم که در اورتون و منچسترسیتی بازی کرده است. ولی باید تصمیم بگیریم که چه کسانی را جذب کنیم. چون یک بازیکن خارجی بیشتر نمی توانیم به خدمت بگیریم. باید تا لحظه آخر با ساپینتو من تو من باشیم تا کسی که او می خواهد را بگیریم و تیم تقویت شود.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت کاوه رضایی اظهار کرد: من شخصا صحبت نکرده ام. ولی کاوه شرایطی دارد که می تواند بازیکن ما باشد. من می خواهم که دوستان قرارداد را خوب بخوانند و بعد صحبت کنند چون یک اتفاقی برایشان رخ می دهد که خوب نیست. یهو ممکن است بازیکنی از تیم آنها بیاید و در تیم ما بازی کند. من احترام گذاشتم و برای جذب هافبکشان (ریکاردو آلوز) نامه رسمی زدم و کار بدی نکردم. نمی دانم چرا دوستان اینگونه صحبت کردند.

دیدگاه تان را بنویسید