واکنش فتح‌الله‌زاده به شایعات نقل‌وانتقالاتی استقلال؛ از تیام و آلوس تا کاوه رضایی

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به شایعات درباره برکناری ساپینتو گفت: وظیفه دارم تا زمانی که سرمربی در تیم ما حضور دارد، از او حمایت کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تسنیم نوشت: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، بحث ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو، وضیعت نقل‌وانتقالات و ... صحبت‌ کرد.

*مهم‌ترین بحث، قطع یا ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو است. باز هم از او حمایت می‌کنید؟

وظیفه دارم تا زمانی که سرمربی در تیم حضور دارد، از او حمایت کنم. در دیدار با سپاهان روی اشتباه فردی باختیم و استقلال بد بازی نکرد. باید ببینیم با اضافه شدن بازیکنان جدید کیفیت تیم تغییر می‌کند یا نه. تا زمانی که ساپینتو در استقلال مربیگری می‌کند، از او حمایت می‌کنیم.

* کاوه رضایی در لیست ساپینتو قرار دارد؟

دوستان زحمت کشیدند قرارداد این بازیکن را ندادند و از جای دیگری گرفتیم! امروز با ساپینتو صحبت می‌کنم تا اگر موافقت کند او را به خدمت بگیریم چون رضایی بازیکن خودمان است.

* روز گذشته این شایعه مطرح شد که مامه تیام، مهاجم سابق استقلال دوباره در لیست خرید این تیم قرار گرفته است. صحت دارد؟

تا امروز نام تیام مطرح نبود و شاید بعدها بخواهیم اقدامی انجام دهیم ولی من با یک بازیکن اروپایی صحبت کردم و مذاکرات‌مان مثبت بوده است. این مهاجم معروف است و همه او را می‌شناسند ولی اجازه دهید فعلاً نامی از این بازیکن نبریم.

* تنها گزینه داخلی ساپینتو در لیگ، ریکاردو آلوز بازیکن تراکتور تبریز است؟

بله، وظیفه داریم طبق درخواست سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به باشگاه تراکتور نامه ارسال کنیم.

* به غیر از آمانوف، بازیکن دیگری در لیست خروج ساپینتو قرار گرفته است؟

ساپینتو مخالفتی برای جدایی آمانوف ندارد ولی اعلام کرده همه بازیکنانش را می‌خواهد. از طرفی، درخواست بازیکن جدید کرده است. برای باز کردن پنجره نقل‌ولانتقالات حداقل باید 300،400 هزار دلار هزینه کنیم، اگر قرار باشد بازیکنی در لیست خروج قرار نگیرد، هزینه کردن ما معنایی ندارد. مجبور هستیم بازیکن از لیست خارج کنیم. من قول داده‌ام پنجره نقل‌وانتقالات باز شود. مدیر باید قدرتی داشته باشد و من این کار را خواهم کرد.

* برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات، می‌خواهید مطالبات هروویه میلیچ و گابریله پین را پرداخت کنید. فکری به حال مطالبات سنگین آندره‌آ استراماچونی کرده‌اید؟

پرونده استراماچونی خیلی خطرناک است اما نیم نگاهی هم به آن داریم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید