پیام مسی در ماه گرد قهرمانی جهان

کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین به مناسبت گذشت یک ماه از قهرمانی آلبی سلسلته پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یک ماه پیش بود که پادشاه فوتبال جهان با کنار زدن همه حرف و حدیث ها به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل و قهرمان جام جهانی شد.

مسی درباره این اتفاق در صفحه شخصی اش نوشت:

از زیباترین ماه های دنیا و من هنوز باورم نمی شود. چه جنون زیبایی را در تمام این مدت زندگی کردیم که در نهایت جامی را که همه ما خیلی می خواستیم بالا بردیم.

 معلوم بود که قهرمان بودن همه چیز را زیباتر می کند اما چه ماه قشنگی در جام جهانی داشتیم چه خاطرات قشنگی داریم و دلم تنگ شده. دلم برای هم بازی هایم تنگ شده است، روز به روز با آنها در جام جهانی ، صحبت ها، جلسات تمرینی، کار های احمقانه ای که انجام می دادیم...

 چقدر خوب بود که خانواده ام هر روز از تجربه ای فراموش نشدنی لذت می بردند و چقدر زیبا بود که به بازی ها رفتم و دیوانگی مردم را در زمین و آرژانتین دیدم.

 خدایا شکرت برای این همه خوشبختی ، همانطور که گفتم، می دانستم که قهرمانی را به من می دهی. چیزی که نمی توانستم تصور کنم بعد از رسیدن به آن بود زیرا هرگز نمی توانستم دیوانگی مردم در جشن ها را تصور کنم. یک ماه از قهرمان جهان شدن گذشت!!

 

دیدگاه تان را بنویسید