خوشحالی بچگانه یک مربی برای مسی!

سرمربی هلندی اسبق بارسلونا می گوید مانند یک کودک از قهرمانی مسی در آرژانتین خوشحال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرانک رایکارد بین سال های 2003 تا 2008 مربی بارسلونا بود و در 16 اکتبر 2004 برای اولین بار به لیونل مسی در یک بازی رسمی و برابر اسپانیول میدان داد. هرچند اوج‌گیری مسی در بارسا با پپ گواردیولا بود ولی نمی توان نقش رایکارد در پیشرفت فوق ستاره آرژانتینی را انکار کرد.

رایکارد که از سال 2014 دیگر مربیگری نکرده، به خاطر قهرمانی مسی با آرژانتین در جام جهانی بسیار خوشحال است. او در این رابطه گفت:«به خاطر قهرمانی مسی با آرژانتین در جام جهانی مثل یک بچه خوشحالی کردم. البته اشک نریختم ولی میزان خوشحالی‌ام غیر قابل وصف بود. فینال را به عنوان یک هوادار درجه یک مسی نگاه کردم و باید بگویم که استحقاق بالا بردن جام را داشت و برایش بسیار خوشحالم.»

رایکارد ادامه داد: «سال 2017 بود که پس از مدت ها مسی را ملاقات کردم. پسرم سانتی می خواست یکی از بازی های بارسا را تماشا کند و کارلس ناوال، سرپرست بارسا، بلیت بازی را در اختیارم قرار داد ولی به من گفت حتما به تمرین هم بیا و مسی را ببین. به تمرین رفتم و برخورد مسی با من فوق‌العاده گرم و صمیمی بود. حس خاصی به من دست داد و باید بگویم که مسی نسبت به دورانی که بازیکن من بود، تفاوت‌های زیادی داشت و دیگر یک فوق ستاره جهانی شده بود. آن دیدار به خصوص برای پسرم خاطره ویژه‌ای شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید