" کوتوله هورمونی"، توهین زشت و عجیب مدیر بارسایی به مسی!

پیام های افشا شده بین مدیرعامل و اعضای سابق هیات مدیره از توهین و خطاب کردن مسی با الفاظ زشت حکایت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ال‌پریودیکو امروز پیام‌های واتساپی بین اعضای هیئت مدیره سابق بارسا و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه، را منتشر کرد. پیام‌هایی عجیب و باورنکردنی بر علیه لیونل مسیکه در آن از او با عناوینی چون "موش فاضلاب" و کوتوله هورمونی" یاد شده بود. بارتومئو در میانه های فصل 21-2020 بود که از سمت خود استعفا کرد و سپس در مارس 2021 خوان لاپورتا ریاست باشگاه را برعهده گرفت. در پیام های واتساپی افشا شده، اعضای هیئت مدیره برعلیه خوان لاپورتا و جرارد پیکه نیز حرف زده اند.

جوزپ ماریا بارتومئو، اسکار گرائو، جوردی مویش، گومز پونتی، اوریول توماس، داوید بِلوِر، پانچو شرودر و خاویر سوبرینو افرادی هستند که در این افشاگری(ال پریودیکو) نام‌شان مطرح شده است.

حملات شدید علیه مسی

تاریخ پیام های توهین آمیز علیه مسی به 31 ژانویه 2021 بر می گردد، یعنی روزی که نشریه ال‌موندو، جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را فاش کرد. افشاگری‌ای که باعث خشم گومز پونتی شد و او در پیامی برای بارتومئو از بدترین الفاظ علیه مسی استفاده کرد. الفاضی چون موش فاضلاب و کوتوله هورمونی که از یک عضو هیئت مدیره بارسا بسیار بعید و حیرت انگیز است.

پونتی برای بارتومئو نوشته بود:«بارتو، واقعا به این موش فاضلاب نمی‌توان آنقدر خوبی کرد. باشگاه همه چیز به او داده است و او در عوض خود را وقف ایجاد یک دیکتاتوری در نقل و انتقالات، تمدیدها و قرارداد حامیان مالی به سود خودش کرده است. من هرگز نمی توانم این کار را انجام دهم، اما تمدید با پینتو، سوارز و جوردی آلبا یا کمیسیون تمدید فاتی(رودریگو مسی، ایجنت فاتی؟ کسی که سواد ندارد و فروشنده مواد است) را هم باید به ارقام قرارداد مسی اضافه کرد. 

مهمتر از همه باج‌گیری و توهین هایی که باشگاه و ما که خودمان را فدای بارسا کرده ایم، از این کوتوله هورمونی که جانش را مدیون بارسا است متحمل شده ایم. کسی که پس از پاندمی کرونا به تو پیام می دهد که رئیس، از دستمزد بقیه کم کن ولی به من و سوارز کاری نداشته باش. امیدوارم با بی تفاوتی هواداران روبرو شده و برود که بدترین اتفاق برایش خواهد بود.»

کنایه به لاپورتا و توهین به پیکه

در بحبوحه مبارزات انتخاباتی، اوریول توماس حدس می‌زند که خوان لاپورتا فردی بود که قرارداد بازیکن آرژانتینی را فاش کرد. اگرچه به نظر می رسد بارتومئو راضی نیست، اما همه آنها متفق القول هستند که این راهی برای تحت فشار قراردادن مسی برای خروج از باشگاه و صرفه جویی 120 میلیون یورویی است.

 علاوه بر این، رئیس سابق باشگاه کاتالان اعتراف می کند که این قرارداد در صورت رخ ندادن پاندمی کرونا کاملا قابل قبول بود. در آن زمان 15 درصد از بودجه باشگاه را دستمزد مسی تشکیل می داد. مبلغی که بارتومئو آن را درست و قابل قبول می دانست، به ویژه با در نظر گرفتن سودی که نام و اعتبار لیونل مسی از لحاظ ورزشی و غیرورزشی به باشگاه می رساند.

جرارد پیکه نیز پس از شکست بزرگ 2-8 مقابل بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از سوی پونتی به عنوان "حرامزاده بزرگ عوضی" خطاب شد. پونتی به وضوح از گلایه های پیکه عصبانی بود. پیکه پس از آن شکست تاریخی گفته بود که تغییرات در تمام سطوح باشگاه نیاز است.

دیدگاه تان را بنویسید