بارسلونا یک مسی دیگر می سازد!؟

باشگاه بارسلونا در اندیشه در اختیار گرفتن مروارید 18 ساله آرژانتینی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ باشگاه بارسلونا در آستانه خرید لوکاس رومن، مروارید آرژانتینی از تیم فرو کاریل اوستو است. باشگاه اسپانیایی گزارش های خوبی در مورد این بازیکن 18 ساله دریافت کرده است که در حال حاضر در دسته دوم برای باشگاهش بازی می کند.

به گزارش اسپورت، در حال حاضر مذاکرات بین دو تیم در جریان است و این بازیکن می تواند در بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی کاتالونیا شود. پس از پیوستن به بارسلونا، رومن راهی تیم B با عنوان بارسا اتلتیک خواهد شد.

لوکاس رومن به عنوان یک شماره 9 چپ پای همه کاره و ماهر توصیف می شود که همچنین می تواند در بال راست که در حال حاضر توسط عثمان دمبله در تیم اول اشغال شده است، بازی کند.

رومن که یکی از جواهرات بزرگ فوتبال آرژانتین به حساب می‌آید، قبلاً توسط باشگاه‌های برتر کشورش مانند بوکاجونیورز و ریورپلاته زیر نظر قرار گرفته شده بود که این دو تیم در جذب او شکست خورده اند.

در حالی که رومن هنوز برای تیم بزرگسالان بازی نکرده، اما او در حال حاضر یک ملی پوش آرژانتینی در رده های جوانان است و در حال حاضر خود را برای مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی آماده می کند که آلبی سلسته از 19 ژانویه تا 12 فوریه با هدایت خاویر ماسکرانو اسطوره بارسا در این مسابقات شرکت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید