مسی یک سرو گردن بالاتر از همه؛ پاریس با هنرنمایی لئو پیروز شد

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در شبی که بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ و کاپیتان قهرمان این رقابت‌ها پس از دو ماه به پارک دو پرنس برگشت، پانزدهمین برد فصلش در لوشامپیونه را جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (چهارشنبه) چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها پاری‌سن‌ژرمن میهمان خود تیم آنژه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

اوگو اکیتیکه در دقیقه 5 و لیونل مسی در دقیقه 72 برای قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها گلزنی کردند تا این تیم ضمن کسب پانزدهمین برد فصل خود 47 امتیازی شود و فاصله‌اش را با لانس رده دومی که در بازی همزمان در خانه استراسبورگ با تساوی 2-2 متوقف شد، به شش امتیاز افزایش دهد.

این اولین حضور لیونل مسی در ترکیب پاریسی‌ها از زمان قهرمانی‌اش با آرژانتین در جام جهانی 2022 بود و در حالی رخ داد که کیلیان امباپه در ترکیب اصلی PSG حضور نداشت. مسی و نیمار با لباس‌هایی مخصوص که چهره پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل روی آن نقش بسته بود، خود را برای این بازی گرم کردند.

در مهمترین بازی‌های همزمان، مارسی با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبانش تروا گذشت، مصاف موناکو و لوریان 2-2 مساوی شد و نیس با نتیجه پرگل 6 بر یک میهمان خود مون‌پولیه را در هم کوبید.

در جدول رده‌بندی مسابقات، پس از پاری‌سن‌ژرمن 47 امتیازی صدرنشین، لانس با 41 امتیازی دوم است، مارسی با 39 امتیاز در رده سوم قرار دارد و رن با 34 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.

 

دوناروما

سرخیو راموس

نیمار مسی

پاری سن ژرمن نیمار

پاری سن ژرمن لیونل مسی

دیدگاه تان را بنویسید