راه حل پپ برای سبقت از آرسنال

سرمربی منچسترسیتی امیدوار است آرسنال در پایان فصل به 100 امتیاز نرسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حال حاضر آرسنال با انجام 17 بازی در لیگ برتر با 44 امتیاز صدرنشین این لیگ است. رتبه دوم جدول در اختیار منچسترسیتی است که با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال 36 امتیاز دارد.

منچسترسیتی فردا شب به مصاف چلسی می‌رود و با توجه به لغزش آرسنال در دیدار این هفته مقابل نیوکاسل، این فرصت را دارد که با پیروزی مقابل چلسی اختلاف امتیازش با صدرنشین را به 5 امتیاز کاهش دهد.

پپ گواردیولا در آستانه این بازی مهم که فردا به میزبانی چلسی در استمفوردبریج برگزار می‌شود در کنفرانس خبری منچسترسیتی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

تنها راه رسیدن به آرسنال در صدر جدول

تنها راهی که برای کم کردن فاصله‌مان با صدر جدول وجود دارد خوب بازی کردن و پیروز شدن در مسابقه‌هاست. آرسنال، با عملکردی که تا اینجا نشان داده، بدون شک تا پایان فصل به 100 امتیاز یا بیشتر خواهد رسید. اگر آرسنال همین‌طور ادامه بدهد، ما نمی‌توانیم به آن‌ها برسیم.

به نظرم سیتی برای اینکه بتواند شانس صدرنشینی داشته باشد، از این به بعد باید بی‌عیب‌ونقص باشد، بدون اشتباه. از همین لحظه تا پایان فصل کوچک‌ترین جایی برای اشتباه وجود ندارد. امیدوارم عملکرد آرسنال هم به مرور زمان کمی افت کند. چون آن‌ها دیروز مقابل نیوکاسل که عالی بودند. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

بازی فرداشب مقابل چلسی

بازی سختی مقابل یک تیم سرسخت در پیش داریم که مربی خوبی دارد. درباره استمفوردبریج چه می‌توان گفت؟ فرقی ندارد حریف آن‌ها در استادیوم خانگی‌شان چه تیمی است. فضا برای رقیب چلسی در آنجا خیلی دشوار است. با اینحال ما بی‌صبرانه برای بازی این هفته و دو هفته آینده مشتاقیم. برای بازی در همه رقابت‌های مختلف ولی به خصوص برای بازی‌هایی که در لیگ برتر در پیش است.

استفاده از ریکو لوئیس 18ساله به جای روبن دیاس

ریکو واقعا فراتر از انتظار من بود. او در سه بازی قبلی ما مقابل تیم‌های درجه‌یک، با اینکه فشار بزرگی را تحمل می‌کرد، عالی بازی کرد. وقتی بازی‌ها را مرور می‌کنیم، می‌بینم ریکو در 18سالگی هیچ ایراد و اشکالی ندارد.

او بازیکن باهوشی است و می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. خوشحالیم که آکادمی سیتی یک بازیکن درجه‌یک دیگر پرورش داده و امیدوارم او سال‌ها در این تیم بازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید