اظهارنظر متفاوت اسطوره سعودی ها درباره رونالدو

ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسین عبدالغنی در اظهارات خود در تلویزیون عربستان گفت: هدف قرارداد با رونالدو غیرفنی است و اهداف دیگری فراتر از یک مسابقه یا تورنمنت پشت آن است. ما در مورد یک بازیکن جهانی صحبت می‌کنیم و صادقانه بگویم، من روند فعلی جذب ستاره‌های بزرگ برای باشگاه‌های عربستانی را به عنوان یک عملکرد مثبت و شهرتی که در پی دارد، می‌پسندم و آنها را یکی از مهم‌ترین دستاوردها برای آینده می‌دانم.

عبدالغنی سپس عنوان کرد: رونالدو از نظر فنی چیزی به النصر اضافه نمی‌کند اما چیزهای دیگری به همراه دارد، چرا که او بازیکن بزرگی است و چالش‌ها را دوست دارد و ممکن است بیاید و منفجر شود و همراه با فوتبال عربستان، دنیا را بشکند. ستارگانی وجود دارند که از لیگ‌های بزرگ آمده‌اند و در عربستان موفق نشده‌اند اما من در مورد کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن صحبت نمی‌کنم، چرا که او یک ستاره بین‌المللی بزرگ است و نیازی به تعریف نیست.

عبدالغنی با اشاره به دیدار شب گذشته النصر گفت: مشخص است که آمدن رونالدو و خبر جدایی ابوبکر، از نظر روحی روی این مهاجم کامرونی تاثیر گذاشته و این موضوع در بازی شب گذشته مقابل الخلیج، پس از گلزنی و شادی نکردن او ثابت شد.

وی در پایان گفت: هواداران النصر در هر بازی در دوره پیش رو، به شکلی متمایز و پرتعداد حضور خواهند داشت و رودی گارسیا، سرمربی تیم، بعد از ورود رونالدو باید به دنبال حفظ رختکن باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید