تصمیم عجیب یونایتد/ جانشین رونالدو از لیگ آماتوری پرتغال آمد!

سران باشگاه منچستر یونایتد یک مهاجم از لیگ‌های آماتوری پرتغال جذب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نام کودی گاکپو پیش از شروع فصل جدید پریمیرلیگ به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد بر سر زبان‌ها افتاد و سران یونایتد قبل از جذب آنتونی، به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره جوان هلندی بودند که در نهایت اتفاق نیفتاد. با این حال یونایتد روی گاکپو حساب باز کرده بود و قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی یا تابستانی گاکپو را به خدمت بگیرد اما در نهایت، لیورپول این مهاجم جوان را هایجک کرد تا مدیران یونایتد رکب بخورند. حالا اما نامی که شاید هیچ کدام از هواداران فوتبال نشنیده‌اند به جمع بازیکنان یونایتد اضافه شده تا جای رونالدو را در بین شاگردان تن‌هاخ پر کند.

ورزش 3 درباره رزومه این انتخاب عجیب منچستریونایتد نوشت: در حالی که هواداران منچستر یونایتد در انتظار هستند تا ببینند باشگاه‌شان در ژانویه چه بازیکنی را به خدمت خواهد گرفت، عکسی از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس منتشر شد که در آن پروفایل مهاجمی به نام بتینیو دیده می‌شود.

این مهاجم پرتغالی نه چندان سرشناس که سابقه بازی در برنتفورد و اسپورتینگ لیسبون را دارد، در حال حاضر برای باشگاه گمنام اسپینیو توپ می زند. براساس آنچه در پروفایل بتینیو در سایت رسمی لیگ برتر انگلیس منتشر شده است، او پیراهن شماره 11 را در تیم اریک تن هاخ به تن خواهد کرد.

بتینیو

بتینیو که دوران حرفه ای اش را در اسپورتینگ لیسبون آغاز کد، در سال 2011 اولین بازی اش را برای این باشگاه انجام داد و سپس به قرضی راهی ویتوریا ستوبال و برنتفورد شد. او تنها یک بازی برای برنتفورد انجام داد که البته چندان با خاطره خوبی همراه نبود؛ در شکست 3-0 مقابل نوریچ سیتی.

مارک واربرتون، سرمربی برنتفورد در آن زمان گفته بود که بتینیو در تمرینات او را تحت تاثیر قرار داد اما به زمان نیاز دارد تا به بازی در انگلیس عادت کند.

بتینیو در سال 2015 با قراردادی 4 ساله به بلننزه پیوست؛ دوران کابوس واری برای این مهاجم که در نهایت باعث قرض دادن او به تیم دوم اسپورتینگ شد. 

او در سال 2019 به اسپینیو پیوست و در این باشگاه کوچک بود که توانست در 18 بازی، 15 گل به ثمر برساند اما بعید است این درخشش برای انتقال او به منچستریونایتد کافی باشد.

یونایتدها بعد از جدایی کریس رونالدو به دنبال یک مهاجم جدید هستند و گفته می شد که کودی گاکپو، ستاره جوان هلندی پی اس وی آیندهوون، را به خدمت خواهند گرفت اما شب گذشته این باشگاه اعلام کرد که با لیورپول برای انتقال گاکپو به توافق رسیده است و این بازیکن راهی آنفیلد خواهد شد؛ خبری که باعث خشم هواداران منچستریونایتد هم شد و اکنون داستان بتینیو هم می‌تواند موضوع جدیدی برای رقبای منچستریونایتد برای سوژه کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی باشد.

البته گفته می‌شود که قرار گرفتن نام بتینیو در فهرست یونایتد اشتباه سایت رسمی لیگ برتر انگلیس بوده است.

بتینیو

دیدگاه تان را بنویسید