پرسپولیس ۰- پیکان ۰

تصاویر| یک امتیاز سهم پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم

دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و سیامک نعمتی

پیکان: فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، مجتبی حقدوست، شرزود تمیروف، ابراهیم صالحی

گئورگی گولسیانی در دقیقه ۳۴ این دیدار به دلیل خطا روی بازیکن پیکان با کارت زرد داور جریمه شد. او پیش از این سه کارت زرد دیگر در لیگ بیست‌ودوم دریافت کرده بود و با این احتساب چهار کارته شد و دیدار هفته چهاردهم مقابل گل گهر را از دست داد.

گزارش بازی

در دقیقه ۲۵، شوت بازیکن پیکان از فاصله حدودا ۳۰ متری به سمت دروازه بیرانوند شوت زد که دروازه‌بان پرسپولیس توپ را به طور ناقص دفع کرد و مدافعان پرسپولیس زودتر از مهاجمان حریف توپ دوم را دور کردند. در دقیقه ۲۸ سرلک جواب این شوت را داد که فرهاد کرمانشاهی این توپ را مشابه حرکت بیرانوند، دفع کرد. دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۳۴ بهترین فرصت بازی را روی پاس ترابی به دست آورد اما شوت او در موقعیت تک به تک، توسط کرمانشاهی دفع شد. در دقیقه ۵۱، کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس سبب شد ترابی در فرصت خوبی قرار بگیرد اما ضربه او را کرمانشاهی به هدر داد. در دقیقه ۵۷، اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا تمیروف در فرصت مناسبی قرار بگیرد اما ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد. در دقیقه ۸۸، شوت محکم مهاجم پیکان را بیرانوند به زیبایی دفع کرد و در ادامه نیز واکنش این دروازه‌بان مانع باز شدن دروازه سرخ‌ها شد. یک دقیقه بعد، بیرانوند دو بار روی شوت‌های باقری و تیتو واکنش نشان داد و به کمک فرجی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه ۹۰، شوت محکم ترابی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

 

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم دانیال اسماعیلی فر

پرسپولیس امید عالیشاه

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم گئورگی گولسیانی

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم وحید امیری

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم میلاد سرلک

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم کمال کامیابی نیا

پرسپولیس پیکان هفته سیزدهم داور لیگ برتر

دیدگاه تان را بنویسید