دعوا و درگیری در فوتبال زنان بالا گرفت!+عکس

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ملوان در لیگ فوتبال زنان، با جنجال های زیادی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.

ورزش سه نوشت: برد دو تیم ریشه دار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از هفته‌ی نهم رقابت‌های فوتبال زنان در حالی روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل انزلی برگزار شد که تا پیش از شروع مسابقه، سپاهان با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و ملوان با ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته بود، اما جنجال این دو تیم در انزلی ارتباط چندانی به موقعیت دو تیم در جدول نداشت.

1784799

مریم ایراندوست دختر نصرت ایراندوست، اسطوره باشگاه ملوان بندرانزلی، سرمربی فعلی سپاهان است. او سال‌های زیادی را به عنوان بازیکن و مربی در انزلی بوده و رقابت و کل کل زیادی هم بین او و معصومه جهانچی به عنوان سرمربی فعلی ملوان، وجود دارد. کل کلی که به گفته‌ی شاهدان عینی و علی رغم خوش و بش‌های مرسوم پیش از شروع مسابقه، شرایط را طوری رقم زده بود که گویا تیم میزبان به قصد برپا کردن جنجال وارد میدان شده! 

1784787

اما علی رغم بحث‌هایی که از ابتدای مسابقه وجود داشت، آغاز رسمی جنجال در این مسابقه از دقیقه ۳۲ مسابقه بود، جایی که ملوان موفق شد دروازه سپاهان را باز کند اما پیش از ورود توپ به دروازه، کمک داور دوم پرچم خودش را به نشانه آفساید بالا می‌آورد که البته سوت داور وسط و لحظه ورود توپ به دروازه سپاهان هم زمان می‌شود. در این لحظه بازیکنان و کادرفنی ملوان شروع به اعتراض می‌کنند.

1784788 1784789

در این لحظه معصومه جهانچی سرمربی ملوان به دلیل هل دادن داور از او دو بار کارت زر دریافت می کند، جهانچی قصد ورود به زمین مسابقه را دارد که داور چهارم مانع او می‌شود.

1784791

سپاهان هم برای راه انداختن یک جنگ روانی متقابل، بازوبند کاپیتانی را به بازوی افسانه اقبال، بازیکن پیشین ملوان بسته بود که بعد از بیش از ۱۲ سال حضور در ملوان، با دلخوری از این تیم جدا شده بود. 

1784794

سرانجام این الهام فرهمند، همسر حسین پاپی بود که در دقیقه چهارم وقت‌های اضافه‌ی نیمه نخست موفق شد دروازه ملوانی‌ها را باز کند و طلایی پوشان را با این گل از حریف خود پیش انداخت. 

1784795

در ادامه این مسابقه در نیمه دوم جنجال‌ها همچنان ادامه داشت و بعد از معصومه جهانچی، بازیکن شماره ۴ ملوان، مونا ثریابین نیز دومین اخراجی این مسابقه و تیم ملوان بود. 

1784796

در نهایت این دیدار با تک گل فرهمند با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان به اتمام رسید تا سپاهان همچنان با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی و در تعقیب دو تیم ۲۵ امتیازی شهرداری سیرجان و خاتون بم بماند.

1784797

مریم ایراندوست سرمربی تیم سپاهان بعد از اتمام این مسابقه و در کنایه به جنجال‌های رخ داده در انزلی یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد. 

1784798

دیدگاه تان را بنویسید