رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

داوری: رفتن بچیرویچ کاملا هماهنگ شده بود/ مهاجرت کامرانی برای بسکتبال خوب نیست

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بی خبر رفتن بچیرویچ اصلا صحت ندارد و کاملا هماهنگ شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جواد داوری در گفت و گوبا خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص ترک بی خبر ایران از سوی بچیرویچ مدیر تیم ملی بسکتبال گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، رفتن بچیرویچ هماهنگ شده و هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک در جریان قرار دارند. با توجه به اینکه مسابقات حساسی پیش رو داریم در حال هماهنگی هستیم که به ایران برگردد و به تیم کمک کند.

او همچنین در مورد مهاجرت مهدی کامرانی مسئول تیم‌های پایه گفت: من از کامرانی درخواست داشتم که درخصوص تیم‌های پایه به ما کمک کند و اتفاقا کمک‌های زیادی به خصوص در شش ماه اول سال که بسیار شلوغ بودیم، کرد. کامرانی مشاور من بود و قطعا این اتفاقات و رفتن بچه‌ها اصلا برای ما خوب نیست اما موقعیت کاری که برای او در کشور امارات ایجاد شده خیلی بهتر است و دستمزد بیشتری دارد و قاعدتا انتخاب او هم همین شرایط است. ما دوست داریم بازیکنان قدیمی وارد شوند و برای پیشرفت تیم‌های پایه کمک کنند و در حال انجام همین کار هم هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت پشتوانه سازی تصریح کرد: با توجه به اینکه پشتوانه سازی  باید باشد بحث استعدادیابی بسیار مهم است و در تلاش هستیم بسکتبال به جایگاهی که بود برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید