اگر می‌شد، فردا امباپه را برای رئال می‌خریدم!

رافائل نادال تنیسور مطرح اسپانیایی و طرفدار دو آتشه رئال مادرید، اعلام کرد که اگر می توانست هر چه زودتر امباپه را به رئال می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئالی‌ها از مدت‌ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن امباپه بودند و قصد داشتند او را در تابستان امسال به خدمت بگیرند اما این ستاره فرانسوی در اقدامی غیرمنتظره، قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد؛ تصمیمی که باعث عصبانیت شدید هواداران رئال شد.

اما نادال در گفتگو با نشریه آ.اس اعلام کرد که همچنان این امکان وجود دارد که رئالی‌ها بتوانند امباپه را به خدمت بگیرند. او گفت:"من نباید امباپه را ببخشم اما چنین اتفاقاتی در دنیای ورزش رخ می‌دهد. 

او می‌خواست به رئال مادرید بیاید اما تحت فشار زیادی بود و همه‌چیز برایش پیچیده شد. امیدوارم در آینده او را در رئال ببینیم."

نادال در پاسخ به این سوال که آیا رئال همچنان باید شرایط خرید این ستاره فرانسوی را زیر نظر داشته باشد یا نه، گفت:"به عنوان یک هوادار رئال مادرید، همین فردا امباپه را می‌خریدم."

قرارداد جدید امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2025، زمانی که او 27 ساله خواهد بود، به پایان می‌رسد اما گفته می‌شود که او از شرایطش در این باشگاه و بازی کردن در تیمی که باید توجهات رسانه‌ای را با نیمار و لیونل مسی شریک شود، چندان راضی نیست و ممکن است در همین تابستان آینده تصمیم به ترک پاریس بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید