دو مهاجمی که دست پرسپولیس را در پوست گردو گذاشتند!

دیاباته و یورگن لوکادیا، دو مهاجم قرمزها هستند که در حساس ترین مقطع این تیم، در کنار تیم نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.

مهر نوشت: دربی ۹۹ پایتخت با تساوی دو - دو استقلال و پرسپولیس در حالی رقم خورد که سرخپوشان پایتخت با تغییر سیستم اجباری به دلیل در اختیار نداشتن دو مهاجم خارجی خود روبرو شد.

شیخ دیاباته ۱۰ هفته مانده به دربی مصدوم شد و یورگن لوکادیا نیز یک روز مانده به مهم‌ترین دیدار فصل تیمش، چمدان‌هایش را برای همیشه بست تا کشور را ترک کند و یحیی گل محمدی را در شوک قرار دهد.

این و بازیکن در حالی برای مهم‌ترین بازی فصل غایب بودند که باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل حدود یک میلیون و ۵۵۰ هزار یورو برای عقد قرارداد این بازیکنان هزینه کرد و تمام مطالبات ماهیانه آنها را نیز پرداخت کرد تا بابت مطالبات خود همچون بازیکنان خارجی فصل‌های گذشته به فیفا شکایت نبرند.

همچنین باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای این تیم در فصل جاری را به بازیکنان خارجی نیز همچون سایر اعضای سرخپوشان داد تا کوچک‌ترین مشکلی در داخل رختکن به وجود نیاید اما باز هم لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تصمیم به ترک اردوگاه سرخ در یک قدمی بازی دربی گذاشت تا گلزن ترین بازیکن این تیم همه هواداران را شوکه کند.

باشگاه پرسپولیس نیز تنها دو روز به لوکادیا فرصت بازگشت داد اما این بازیکن تمام وسایل شخصی اش را جمع کرده است و کلید آپارتمان خود را تحویل نیز داده است تا نشان دهد به هیچ وجه فکر بازگشت به پرسپولیس نیست.

پرسپولیس در حالی باید دور رفت بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور دو مهاجم خارجی خود ادامه دهد که قرارداد با عیسی آل کثیر را به عنوان بازیکن آزاد هنوز نبسته است و حامد پاکدل و مهدی عبدی به عنوان دو مهاجم داخلی فعلی همچنان جایی در تفکرات فنی یحیی گل محمدی ندارند.

باشگاه پرسپولیس در حالی قصد شکایت از لوکادیا را دارد که گفته می‌شود با استفاده از برخی بندهای قانونی در قراردادش اقدام به خروج از کشور کرده است و نگران جریمه احتمالی از سوی فیفا نیست.

شیخ دیاباته هم در فصل جاری دو بار دچار مصدومیت طولانی مدت شد تا مدت زمان حضورش تا اینجای فصل به ۹۰ دقیقه هم نرسیده باشد. این در حالی است که قطعا حضور او در بازی با تیم سابقش استقلال تهران می‌توانست فشار مضاعفی روی مدافعان آبی‌پوشان پایتخت ایجاد کند اما آسیب دیدگی مانع از این اتفاق شد.

روزگار عجیب پرسپولیس با نبودن مهاجمان گران قیمت خارجی می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای صدرنشین فعلی که مدعی قهرمانی است داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید