عکس| پیام فدرر به آرژانتینی ها: شما عظمت لیونل مسی را دوباره تعریف کردید

راجر فدرر، ستاره سوئیسی بازنشسته تنیس، به لیونل مسی بابت کسب عنوان قهرمانی جام جهانی برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسی پس از اینکه آرژانتین در فینال مقابل فرانسه با ضربات پنالتی پیروز شد، مورد توجه چهره‌های معروف جهان قرار گرفت چرا که موفق شد بالاخره قهرمانی جام جهانی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

فدرر، تصویری از مسی در حالی که جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را در دست دارد و همچنین تصویری که جام جهانی را بوسیده در اینستاگرام خود گذاشت و در کپشن نوشت: "یک اتفاق خارق‌العاده برای آرژانتین. شما عظمت لیونل مسی را دوباره تعریف کردید. تماشای شما افتخار بزرگی است. تبریک به لئو و آرژانتین."

آرژانتین پس از کسب عنوان قهرمانی در سال‌های 1978 و 1986 برای سومین بار در تاریخ قهرمان جام جهانی شد. مسی شکست فینال جام جهانی 2014 مقابل آلمان را جبران کرد و در آخرین حضور خود در جام جهانی این عنوان را به دست آورد.

پیش‌تر نیز لیونل مسی پس از خداحافظی راجر فدرر از دنیای تنیس برای او پست گذاشته بود و از لذت بردن از بازی‌های او در تنیس گفته بود. حالا نوبت ستاره بازنشسته تنیس است ک برای اسطوره آرژانتین کف بزند.

k2wb1xxh

دیدگاه تان را بنویسید