عکس| زیباترین واکنش ها به قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی در جام جهانی

آرژانتین با شکست فرانسه قهرمان جام جهانی 2022 شد. طرح های زیبا به خاطر این قهرمانی را در ادامه می بینید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و لیونل مسی در آخرین جام جهانی خود به آرزوی دیرینه‌اش رسید. آرژانتین فقط در اولین بازی خود شکست خورد، جایی که آن ها مقابل عربستان کار را واگذار کردند اما در ادامه همه حریفان را از دم تیغ گذراندند.

رسانه ها یکی از مهم ترین جذابیت جام جهانی قطر بودند و مطابق انتظار بعد از قهرمانی آرژانتین نیز شاهد طرح های فوق العاده ای از سوی آن ها هستیم که اینجا به برخی از جذاب ترین آن ها نگاهی می اندازیم.

شماره ۱۰ آرژانتین و لیونل مسی بر تن تانوس، شخصیت معروف اونجرز (ESPN) جام جهانی و توپ طلا در دستان لئو‌ مسی(ESPN) مسی حالا قطعا بهترین بازیکن تاریخ است(ESPN) تاج پادشاهی بر سر لیونل مسی(ESPN) لئو مسی جا پای مارادونا گذاشت (ESPN) طرح فوق العاده گل که از دیدنش سیر نمی شویم پادشاهی لیونل مسی با طرح صفحه 433 طرح 433 از ستاره های جوان تورنمنت این هم از طرح شگفت انگیز Sport 360 صفحه ۴٣٣ را نمی توان از دست داد مسی خودش برای خودش جبران کرد (433) این هم از طرح فیفا به مناسبت قهرمانی آرژانتین طرح جذاب بلیچر ریپورت را هم ببینید. ویترین افتخارات لیونل مسی تکمیل شد(گل) طرح فوق العاده دیگر از بلیچر ریپورت این هم از طرح مارکا بعد از قهرمانی آرژانتین لئو و دیگو، ابدی (بلیچر ریپورت)

  • فرهاد ارسالی در

    از دیدن این تصاویر شگفت‌انگیز دیوانه شدم،

دیدگاه تان را بنویسید