دفاع مقابل مسی، سوغاتی گواردیول برای فرزندانش

مدافع تیم ملی کرواسی بازی مقابل لیونل مسی را خاطره ای شیرین می داند که برای بچه هایش تعریف خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کرواسی روز شنبه در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2022 قطر به مصاف مراکش می‌رود. در آستانه این بازی دو بازیکن کروات، یوشکو گواردیول و آندری کراماریچ، در یک نشست خبری شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بر اساس اعلام مسئول رسانه‌ای تیم ملی کرواسی در قطر این آخرین نشست خبری کرواسی بود که بازیکنان تیم در آن شرکت داشتند.

خبرنگاران از گواردیول پرسیدند در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل آرژانتین علت گریه‌هایش اشتباهاتی بود که در آن بازی مرتکب شده بود؟ گواردیول در پاسخ گفت:" نه، به خاطر اشتباهات نبود. شکست برایم خیلی تلخ بود چون امید قهرمانی‌مان را گرفت. بچه‌ها به من دلداری دادند و گفتند هنوز جوانم و تازه اولین جام جهانی‌ام را تجربه می‌کنم و هنوز فرصتهای زیادی در پیش است. اشتباه هم بخشی از فوتبال است. هیچ بازیکنی نیست که اشتباه نکند. من سعی خواهم کرد اشتباهات کمتری داشته باشم".

خبرنگار دیگری پرسید با توجه به صحبت‌های زلاتکو دالیچ مبنی بر مصدوم شدن او در دیدار مقابل آرژانتین آیا گواردیول به بازی با مراکش می‌رسد؟ این ستاره کروات گفت:" شرایط من بهتر است. دو روز دیگر تا بازی رده‌بندی فرصت داریم و امیدوارم آماده باشم و به میدان بروم".

گواردیول در پاسخ به سوالی درباره تجربه دفاع کردن مقابل ستاره‌ای مثل لیونل مسی گفت:" تجربه قشنگی بود. با اینکه من سال گذشته در سطح باشگاهی مقابل او بازی کرده بودم. مسی در باشگاهش با مسی در تیم ملی فرق دارد. حالا حداقل می‌توانم برای بچه‌هایم تعریف کنم که 90 دقیقه جلوی مسی دفاع کرده‌ام. امیدوارم دفعه بعدی که مقابل آنها قرار گرفتیم بتوانیم شکست‌شان بدهیم".

نکته جالب دیگر در پایان این نشست خبری این بود که تیم رسانه‌ای کروات‌ها کیکی که آماده کرده بود را به سکوی نشست آورد و بازیکنان کرواسی در کنار خبرنگاران حاضر در نشست آن را بین خود تقسیم کردند تا به این ترتیب تیم ملی کرواسی از خبرنگارانی که در طول تورنمنت در نشست‌های خبری‌اش شرکت کرده بودند تشکر کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید