آمار دور از انتظار مودریچ؛ تسلیم در برابر مسی!

در جریان دیدار تیم های کرواسی و آرژانتین، لوکا مودریچ عملکردی دور از انتظار داشت و نتوانست موفق باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لوکا مودریچ دو دوره پیاپی جام جهانی موثرترین بازیکن کرواسی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی بوده ولی او در دیدار سه‌شنبه شب مقابل آرژانتین نه تنها نتوانست کار خاصی برای گلزنی تیمش داشته باشد، بلکه با یک اشتباه در میانه زمین کاری کرد تا حریف‌شان به گل اول دست پیدا کند.

مودریچ مثل تمام بازی‌های مراحل گروهی و حذفی جام جهانی، در دیدار با آرژانتین هم با بازوبند کاپیتانی کرواسی وارد زمین شد ولی در تقابل با هافبک‌های حریف ازجمله انزو فرناندز نتوانست کار خاصی انجام بدهد و هر زمان هم که قصد داشت پا به توپ شود، دو بازیکن آلبی سلسته را مقابل خود می‌دید.

کاپیتان کرواسی قبل از صحنه گل اول آرژانتین که می‌توانست تیمش را صاحب موقعیت کند، توپ را از دست داد تا شاگردان لیونل اسکالونی یک ضدحمله سریع ترتیب بدهند و با رسیدن به پنالتی، گل اول را بزنند.

نمایش دور از انتظار مودریچ مقابل آرژانتین که نتوانست مثل پنج مسابقه مراحل گروهی و حذفی جام جهانی گل بزند یا حتی پاس گل بدهد، کاری کرد تا زلاتکو دالیچ مجبور شود در شرایطی که تیمش سه گل دریافت کرده بود، او را از زمین بیرون بکشد و مایر را به ترکیب کروات‌ها اضافه کند.

مودریچ که با ناراحتی زیاد و تحویل دادن بازوبند کاپیتانی زمین را ترک می‌کرد، در دیدار مقابل آرژانتین ۹۳ لمس توپ، ۶۷ پاس صحیح با دقت ۸۶ درصدی، دو پاس کلیدی، یک سانتر صحیح، دو پاس بلند درست، یک شوت دفع شده، سه دریبل موفق، هفت برد در دوئل‌های زمینی و دو بار گرفتن خطا داشت، اما برخلاف بازی‌های قبل هیچ فرصتی برای شوت‌زنی به چارچوب یا خارج از چارچوب به دست نیاورد تا مشخص شود به خوبی آنالیز شده است.

لوکا مودریچ در تقابل با آرژانتین یک آمار ضعیف و دور از انتظار هم داشت؛ ۱۲ بار از دست دادن توپ در میانه زمین که غیرمنتظره بود و البته یکی از آنها منجر به ایجاد موقعیت جدی برای یاران مسی و رسیدن به پنالتی شد.

دیدگاه تان را بنویسید