قانون برای داورزنی هست یا نه؟

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ضمن تایید بازنشستگی رییس فدراسیون والیبال گفت: ممکن است وی یا هر فرد دیگری که با چنین شرایطی روبرو می‌شود موضوع را پیگیری کرده و مجوزی دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در واکنش به ابلاغیه برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان مبنی بر بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال از ابتدای دی ماه سال جاری،به ایسنا گفت: این نامه را بنده هم ملاحظه کردم و اعلام شده است که رییس فدراسیون والیبال از تاریخ مذکور به افتخار بازنشستگی نایل می‌شوند. هنوز با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صحبتی در این خصوص نداشته‌ام تا در رابطه با آینده برنامه ریزی کنیم.

فرهادیان با اشاره به اینکه محمدرضا داورزنی از مدیران ارزنده ورزش کشور و سال‌ها معاون وزارت ورزش و جوانان بوده است، عنوان کرد: همه افراد از جمله رییس فدراسیون والیبال در مقابل قانون تمکین می‌کنند و هرچه قانون بگوید همه افراد مطابق با آنچه تکلیف می‌کند عمل خواهند کرد.

وی افزود: داورزنی از افراد مجرب و با شخصیت ورزش ایران است و طبیعتا اگر موضوع بازنشستگی به وی ابلاغ شود قطعا تمکین خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان نیز مطابق قانون، عمل خواهد کرد.

فرهادیان با بیان اینکه طبق نامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از تاریخ اعلامی محمدرضا داورزنی بازنشسته است، تصریح کرد: ممکن است وی یا هر فرد دیگری که با چنین شرایطی روبرو می‌شود موضوع را پیگیری کرده و مجوزی دریافت کند اما تا این لحظه بر اساس نامه ابلاغی معاون وزیر، رییس فدراسیون والیبال از تاریخ اعلامی بازنشسته به شمار می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید