جام جهانی 2022| دلیل تاخیر در آغاز یک بازی؛ بازیکن مراکش کجا بود؟

در شرایطی نیمه دوم بازی تیم های کرواسی و مراکش با تاخیر آغاز شد که برخی دلیل آن را به مدافع مراکش ربط داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار تیم های ملی مراکش و کرواسی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم ولید الرکراکی مقابل ستاره های کرواسی و نائب قهرمان جام جهانی گذشته، عملکرد خوبی داشت و فرصت های گلزنی دو تیم برابر بود.

پس از نمایش خوب مراکشی ها در نیمه اول، همه در انتظار آغاز نیمه دوم بودند تا عملکرد آنها را در نیمه دوم نیز مشاهده کنند. اینکه آیا نماینده آفریقا می تواند در 45 دقیقه دوم نیز برابر تیم پرستاره دالیچ دوام بیاورد یا خیر.

اما نیمه دوم با یک سورپرایز عجیب آغاز شد. در شرایطی که همگان در انتظار آغاز بازی بودند، اما داور مسابقه، ناظر بازی و بازیکنان 2 تیم گویا منتظر مسئله ای در کنار زمین بودند.

ناگهان کارگردان تلویزیونی تصویر ولید الرکراکی، سرمربی مراکش را نشان داد که از پله های رختکن بالا آمده و به سمت نیمکت تیمش می شود. او در شرایطی که عصبانی به نظر می رسید، در حال به زبان آوردن جملاتی بود.

ناگهان از پشت سر او، سفیان امرابط، بازیکن فیورنتینا با عجله وارد زمین شد. او در حالیکه جوراب هایش را بالا می کشید، سریعا به سمت زمین دوید تا در جای خودش مستقر شود. پس از حضور امرابط در زمین، داور نیز سوت آغاز بازی را به صدا در آورد.

هنوز به درستی علت تأخیر عجیب امرابط در زمین مشخص نشده است اما کاربران در فضای مجازی با انتشار توییت های بی پایان و خنده دار، مدعی شده اند که گویا توالت رفتن امرابط بیش از زمان عادی طول کشیده و همین مسئله خشم الرکراکی را برانگیخته است.

امرابط که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، حسابی باعث خشم سرمربی تیمش شد. الرکراکی که از بی نظمی بازیکن تیمش عصبانی شده بود، علاقه نداشت نیمه دوم را با یک یار کمتر آغاز کند. البته داور و ناظر بازی نیز در این زمینه با مراکشی ها همکاری داشتند چرا که قاضی میدان می توانست بدون حضور امرابط نیز بازی را آغاز کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید