جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

پیش بینی بلیچرریپورت از تیم های صعود کننده گروه ایران

پایگاه خبری بلیچرریپورت تیم‌های صعود کننده از گروه‌های هشتگانه جام جهانی ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سایت بلیچرریپورت تیم‌هایی که در هر یک از هشت گروه این مسابقات به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد را پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی سایت آمریکایی درباره گروه B که تیم ملی این کشور به همراه انگلیس، ولز و ایران در آن حضور دارند، صعود سه‌شیر به عنوان تیم اول است. این سایت همچنین پیش‌بینی کرده است که سه‌شیر یکی از دو فینالیست جام باشد؛ اگرچه این رسانه نامی از دیگر فینالیست جام بیست‌ودوم نیاورده است.

در این بین بلیچر ریپورت پیش‌بینی دومین تیم صعود کننده از گروه دوم رقابت‌ها را کاری سخت توصیف و دلیل آن را توازن قدرت میان سه تیم دیگر این گروه یعنی ایران، ولز و آمریکا عنوان کرده است.

این سایت در گروه A که قطر میزبان، اکوادور، سنگال و هلند را شامل می‌شود، هلند را به عنوان صدرنشین احتمالی معرفی کرده است و در ادامه می‌نویسد که برنده بازی رو در روی دو تیم سنگال و اکوادور در روز ۲۹ نوامبر، تیم دوم گروه را مشخص خواهد کرد.

پیش‌بینی بلیچرریپورت درباره گروه C صعود آرژانتین به عنوان صدرنشین و مکزیک به عنوان تیم دوم بالاتر از لهستان و عربستان سعودی است.

صدرنشین احتمالی گروه D از نگاه بلیچرریپورت، فرانسه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها است و دانمارک محتمل‌ترین گزینه برای صعود به عنوان تیم دوم.

آلمان تیمی است که سایت آمریکایی آن را سرگروه گروه E در پایان مرحله گروهی پیش‌بینی کرده و پس از آن اسپانیا را دارای بهترین ترکیب و شرایط برای صعود معرفی می‌کند.

بلیچر ریپورت در گروه F بلژیک را به عنوان بخت اول صعود در جایگاه سرگروه معرفی کرده و کرواسی را با وجود مشکلات احتمالی در تقابل با رقبایش دارای شانس بیشتر صعود نسبت به کانادا و مراکش می‌داند.

در گروه G همان‌طور که انتظار می‌رفت، برزیل به عنوان بخت اول صعود به عنوان تیم صدرنشین شناخته شده اما متوازن بودن قدرت میان سه تیم دیگر یعنی سوئیس، صربستان و کامرون پیش‌بینی تیم دوم را برای بلیچرریپورت سخت کرده است.

پیش‌بینی سایت آمریکا از آخرین گروه یعنی گروه H نیز به نوبه خود جالب است؛ چرا که این سایت معتقد است که اروگوئه شانس بیشتری برای صعود به عنوان پرتغال دارد و برنده گروه خواهد شد و رقیب پرتغالی بالاتر از کره‌جنوبی و غنا می‌تواند به عنوان تیم دوم صعود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید