صدرنشینی ایران در والیبال ساحلی قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران صدرنشین مسابقات قهرمانی آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سومین و آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (چهار‌شنبه 25 آبان) با سیزده مسابقه در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

تیم ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) از گروه G مرحله مقدماتی و از ساعت 14 در زمین شماره یک به مصاف تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ) رفت.

ملی‌پوشان کشورمان که صعودشان به مرحله حذفی قبلا مسجل شده بود، در این مسابقه برای تثبیت صدرنشینی به مصاف تایلند رفتند و با شکست حریف دو بر یک به این هدف دست یافتند. تیم ایران در ست نخست 21 بر 18 مغلوب حریف شد اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 7 تایلند را شکست داد و با سه برد متوالی و 6 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه G به مرحله بعد صعود کرد.

در دیگر مسابقه همزمان تیم‌های چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) و هنگ‌کنگ یک (پوئی لام وانگ – کیفانگ لام) نیز از این گروه به مصاف هم رفتند و چینی‌ها دو ‌بر صفر با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 13 به پیروزی رسیدند. با این نتیجه تیم چین سه با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و تایلند یک و هنگ کنگ یک از دور مسابقات حذف شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید