برتری والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران برابر نروژ

تیم‌ ‌ملی "الف" زیر ۲۱ سال والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر نروژ با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقه‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از امروز (چهارشنبه) و به میزبانی شهر نانجینگ چین آغاز شد که تیم‌ ‌ملی "الف" ایران با ترکیب جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی در دومین دیدارش رودرروی تیم نروژ قرار گرفت و با وجود شکست در ست دوم در پایان دو بر یک بر نماینده اروپا غلبه کرد و امید هایش را برای صعود زنده نگه داشت.

در این دیدار که از گروه D برگزار شد تیم ایران در ست نخست ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست‌ دوم این تیم نروژ بود که ۲۱ بر ۱۴ به پیروزی رسید و کار را به تساوی کشاند. اما  در ست سوم جوانان ایران با نتیجه‌ ۱۵ بر یازده به پیروزی رسیدند و با دو امتیازی که کسب کردند مجمع امتیازات شان را به عدد سه رساندند.

ملی‌پوشان زیر ۲۱ سال ساحلی ایران در گروه D و با تیم‌های هلند، نروژ و برزیل هم‌گروه هستند. تیم‌ ‌ملی ایران در نخستین دیدار خود دو بر یک از هلند شکست خورد و امروز (پنج شنبه) در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف برزیل می‌رود.

هدایت  تیم‌ ‌ملی ساحلی ایران بر عهده آرش رامسری است و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید