کشتی جام باشگاه های جهان دوباره برگزار می شود؟

قرار است در پایان لیگ کشتی آزاد، درباره برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان نیز تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه (27 آبان) در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد. چهار تیم بانک شهر، ستارگان ساری، پتروپالایش بلیش تاکستان و انبوه‌سازان هوتن تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی هستند.

چندی پیش در جلسه هماهنگی لیگ کشتی فرنگی که قرار است از امروز (25آبان) استارت بخورد، باتوجه به زمان کوتاه برگزاری لیگ امسال و فشرده بودن بیش از حد مسابقات که مورد اعتراض تیم‌ها بود، با موافقت حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و رضایت تیم‌ها، مقرر شد در جبران تایم اندک اختصاص یافته به لیگ، جام باشگاه‌های جهان نیز با شرکت تیم‌های برتر لیگ ایران و دعوت از چند تیم خارجی برگزار شود که البته هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها باید از سوی اسپانسرها تقبل شود.

هنوز در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد تصمیم‌گیری نشده و در این رابطه قرار است در جلسه هماهنگی نمایندگان باشگاه‌ها پیش از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی، با چهار تیم حاضر صحبت شود تا درصورت موافقت آنها و تامین هزینه‌ها و بحث اسپانسرینگ، با هماهنگی سرمربی تیم ملی و فدراسیون زمان مناسبی برای برگزاری این رقابت‌ها در کنار برنامه‌های تیم ملی تعیین شود.

سال گذشته نیز تیم‌های حاضر در لیگ برتر آزاد خواهان برگزاری جام باشگاه‌های جهان بودند که به دلیل فشردگی برنامه‌های تیم ملی و در پیش بودن مسابقه دوستانه با آمریکا در بهمن ماه، این امر میسر نشد اما این بار به نظر می‌رسد امکان گنجاندن تایمی برای برگزاری این رقابت‌ها با توجه به چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید