تکواندو قهرمانی جهانl حذف سه نماینده ایران در روز دوم

سه نماینده ایران در روز دوم تکواندو قهرمانی جهان از دور مسابقات حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، امروز سه شنبه 24 آبان ماه تکواندوکاران اوزان 62-، 67- و 87- کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که هر سه نماینده کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

ابوالفضل عباسی  در وزن 87- کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل انریکه پرز از کوبا آغاز کرد. نماینده کشورمان راند اول را 11 بر 6 و راند دوم را 13 بر صفر به سود خود خاتمه داد و در ادامه برابر میگوئل مارتینز نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده مدال نقره دوره قبل جهان از برزیل با نتایج 3 بر 3 و 6 بر2 و در مجموع 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد.

وی در این مرحله در پیکار با مهدی خدابخش تکواندوکار ایرانی تیم ملی صربستان در دو راند بازنده و از دور مسابقات خارج شد. راند اول این دیدار 3 بر یک به سود خدابخشی خاتمه یافت و در راند دوم نیز

 روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، امروز سه شنبه 24 آبان ماه تکواندوکاران اوزان 62-، 67- و 87- کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که هر سه نماینده کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

ابوالفضل عباسی  در وزن 87- کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «انریکه پرز» از کوبا آغاز کرد. نماینده کشورمان راند اول را 11 بر 6 و راند دوم را 13 بر صفر به سود خود خاتمه داد و در ادامه برابر «میگوئل مارتینز» نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده مدال نقره دوره قبل جهان از برزیل با نتایج 3 بر 3 و 6 بر2 و در مجموع 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد.

وی در این مرحله در پیکار با مهدی خدابخش تکواندوکار ایرانی تیم ملی صربستان در دو راند بازنده و از دور مسابقات خارج شد. راند اول این دیدار 3 بر یک به سود رقیب خاتمه یافت و در راند دوم، دو تکواندوکار در حالی که با نتیجه 8 بر8 به تساوی رسیدند، سیستم رایانه ای داوری رای به برتری حریف داد و متاسفانه داوران اشتباهاتی در پاک کردن سه امتیاز عباسی داشتند.

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، کارولین جلسویک از نروژ را دو بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف اشلی کرایولد نفر دوم رنکینگ جهانی از کانادا  رفت و 2 بر یک بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. راند اول 2 بر یک به سود تکواندوکار نروژی به پایان رسید و نماینده کشورمان راند دوم را 12 بر 3 به سود خاتمه داد، اما در راند سوم بازهم این کانادایی بود که 5 بر یک پیروز شد و در نهایت نماینده کشورمان ازادامه مسابقات بازماند.  

زینب اسماعیلی هم در وزن 67- کیلوگرم در یک قرعه سخت به مصاف  لورن ویلیامز از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو 2020 رفت و در دو راند نتیجه را به رقیب صاحب نام خود واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

امروز و در سومین روز مسابقات و در وزن 49- کیلوگرم بانوان  غزل سلطانی در دیدار اول برابر الکساندرا کاسرس دیاز از پاراگوئه به میدان می‌رود و اگر پیروز شود مقابل گینگ ژائو از چین و دارنده رنکینگ 5 جهان قرار می‌گیرد. در سمت جدول سلطانی نمایندگان نیجر، فنلاند و ترکیه حضور دارند.

 در گروه آقایان و در وزن 68- کیلوگرم، رضا کلهر  دور نخست مقابل اسماعیل یاکوبا از نیجر به مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی حریف ایکر کاساس گارسیا از مکزیک و دارنده رنکینگ 4 جهان خواهد رفت. در سمت جدول کلهر، حریفانی از کشورهای آمریکا، مغولستان، چک و استرالیا قرار گرفته‌اند.

تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات توسط مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

این دوره از مسابقات روز دوشنبه 23 آبان ماه به میزبانی مکزیک و با حضور تکواندوکارانی از 120 کشور جهان آغاز شده و تا یکشنبه 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید