طعنه جالب گواردیولا به برنامه جام اتحادیه

سرمربی تیم منچسترسیتی از برنامه‌ریزی انجام شده برای جام اتحادیه انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از انجام قرعه کشی دور چهارم بازی‌های جام اتحادیه انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول باید دو روز بعد از جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر بروند که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با یک طعنه جالب از برنامه‌ریزی انجام شده برای این مسابقات انتقاد کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از برنامه زمانی جام اتحادیه انگلیس ناراضی است و به طعنه درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: با این برنامه کلوپ در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد و من در پست هافبک دفاعی بازی خواهم کرد. نمی‌دانم چند بازیکن برای این دیدار داریم. محرز و ارلینگ هالند به جام جهانی نمی‌روند ولی بقیه خواهند رفت. اگر آن‌ها از مرحله گروهی عبور کنند، رقابت‌های یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود و در ادامه نیاز به استراحت دارند. نمی‌دانم با این وضعیت چه بازیکنانی را در اختیار خواهیم داشت.

او در ادامه گفت: اکثر تیم‌ها بازیکنان زیادی در تیم های ملی دارند و لیورپول نیز همین وضعیت را دارد.

لیورپول دارنده مدافع عنوان قهرمانی جام اتحادیه در دور چهارم این رقابت‌ها به دیدار منچسترسیتی خواهد رفت. لیورپول در دور قبل پس از تساوی بدون گل در آنفیلد به ضربات پنالتی نیاز داشت تا دربی کانتی دسته دومی را شکست دهد.

سیتی که چهار قهرمانی از پنج جام اخیر اتحادیه را برده است نیز مقابل چلسی در دور قبل به برتری رسید. تنها شکست سیتی در تمام رقابت‌ها در این فصل، برابر لیورپول بود.

منچستر یونایتد که استون ویلا را شکست داد، در دور چهارم میزبان برنلی دسته دومی است و نیوکاسل یونایتد میزبان بورنموث است.

 

دیدگاه تان را بنویسید