تعجب آمریکایی ها از خط زدن دروازه بان اصلی یانکی ها

خط خوردن زک استفن، دروازه بان سابق منچسترسیتی از فهرست تیم ملی آمریکا انتقادها را از تصمیم گرگ برهالتر به دنبال داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال آمریکا برای حضور در جام جهانی 2022 شگفتی‌های بسیاری دارد. در این میان اما جای خالی چهار بازیکن، بیش از همه احساس می‌شود. جردن پیفوک، ریکاردو پپی، جان بروکس و مهم‌تر از همه زک استفن که هیچ‌کس انتظار خط خوردنش را نداشت. 

استفن که برای پیدا کردن شانس بازی بیشتر به صورت قرضی در این فصل راهی میدلزبورو شد، متعجب‌ترین امریکایی بعد از اعلام لیست اسامی منتخب برهالتر بود. او که مدت ها انتخاب اول سرمربی تیم ملی کشورش برای پست دروازه‌بان بود، برای جام جهانی قطر، جایی در برنامه‌های برهالتر ندارد.

photo_2022-06-28_15-59-42

مت ترنر دروازه‌بان ذخیره آرسنال، هوارژ از لوتون تاون و شان جانسون از نیویورک سیتی در جام جهانی 2022 حاضر خواهند بود. برهالتر، با دفاع از سه انتخاب خود برای پست یاد شده گفت: با سه دروازه‌بان حاضر در لیست، احساس خوبی داریم. ما شاهد پیشرفت‌های زیادی از سوی ترنز در شش ماه اخیر بودیم و می دانیم که هوارژ در سطح خوبی با لوتون در چمپیونشیپ رقابت کرده است. شان جانسون هم از روز اول مورد اعتماد نشان داده است. پس با وجود آنها خیال ما راحت است.

سرمربی تیم ملی آمریکا به صورت تلویحی از مت ترنر به عنوان دروازه‌بان اول تیمش در جام جهانی یاد کرده است. او البته انتخاب نهایی خود را منوط به عملکرد دروازه‌بان‌ها در طول این فرصت کوتاه باقی مانده دانسته است.

دیدگاه تان را بنویسید