اعلام لیست نهایی دانمارک برای جام جهانی 2022 قطر

لیست تیم ملی دانمارک برای جام جهانی قطر اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کاسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد. این بیست و یک نفر در روزهای آینده به همراه کادر فنی دانمارک به قطر سفر خواهند کرد تا در اردوی پیش از شروع جام جهانی حاضر شوند.

شش لژیونر دانمارکی حاضر در لیگ برتر انگلیس به تیم ملی دعوت شده‌اند تا این لیگ سهم عمده‌ای در ترکیب دانمارک داشته باشد. مهم‌ترین ستاره‌های دانمارکی‌ها مثل کریستین اریکسن و پی‌یر امیل هویبرگ در این لیگ مشغول بازی هستند.

دیگر ستاره‌های لیگ برتری دانمارک یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، ماتیاس ینسن و میکل دامسگراد از برنتفورد و راسموس کریستنسن از لیدز هستند.

گزینه اول دانمارکی‌ها برای دروازه‌بانی کاسپر اشمایکل از نیس فرانسه است. آندریاس کریستنسن، مدافع بارسلونا و مارتین برایثویت، مهاجم اسپانیول، هم به تیم ملی دعوت شده‌اند.

طبق اعلام رسانه‌های دانمارکی فهرست نهایی دانمارک که 26 نفره خواهد بود روز 14 نوامبر معرفی می‌شود. هیولماند ترجیح داده امروز فهرستی 21نفره معرفی کند و در آخرین فرصت خود برای معرفی فهرست نهایی پنج بازیکن را به تیم ملی اضافه کند.

دانمارک در جام جهانی قطر در گروه D قرار دارد و با فرانسه، استرالیا و تونس همگروه است.

فهرست تیم ملی دانمارک:

دروازه‌بان‌ها: کاسپر اشمایکل، اولیور کریستنسن

مدافعان: سیمون کیائر، یواخیم اندرسون، یواکیم ماله، آندریاس کریستنسن، راسموس کریستنسن، ینس استرایگر لارسن، ویکتور نلسن، دانیل واس‌

هافبک‌ها: توماس دلینی، ماتیاس ینسن، کریستین اریکسن، پی‌یر امیل هویبرگ

مهاجمان: آندریاس اسکوو اولسن، یسپر لیندستروم، آندریاس کورنلیوس، مارتین برایثویت، کاسپر دلبرگ، میکل دامسگارد، یوناس ویند

 

دیدگاه تان را بنویسید