اعلام لیست کاستاریکا برای جام جهانی/ فهرست ۳۰ تیم باقی ماند

پس از ژاپن، کاستاریکا نیز لیست بازیکنان خود برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از ژاپن که به عنوان نخستین تیم لیست بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد، اکنون کاستاریکا به عنوان دومین تیم لیست ۲۶ نفره خود برای حضور در دوحه را منتشر کرد. به این ترتیب معرفی لیست ۳۰ تیم دیگر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است.

مطابق انتظار در این لیست کیلور ناواس دروازه‌بان سابق رئال مادرید و کنونی پاری سن ژرمن پیراهن شماره یک را در اختیار دارد. نکته جالب اینکه او در جام جهانی 2014 عمده شهرت خود را به دست آورد و مسیر انتقال به رئال مادرید را پیدا کرد و حالا احتمالا این آخرین حضور گلر 35 ساله در مهمترین رویداد ملی فوتبال جهان باشد.

با این حال بازوبند کاپیتانی کاستاریکا در اختیار برایان رویز 37 ساله خواهد بود. این هافبک که 144 بار پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کرده، در شرایطی بار دیگر در جام جهانی به میدان خواهد رفت که سابقه بازی در فولام را دارد و حالا با تجربه بالای خود پای به دیدار مقابل آلمان، اسپانیا و ژاپن خواهد گذاشت.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا

توپچی سابق کاستاریکا، جوئل کمپل نیز در لیست نهایی دیده می‌شود. این مهاجم که 7 فصل تحت قرارداد آرسنال بود، بارها به صورت قرضی در تیمهای مختلف بازی کرد و در نهایت با 23 بازی در لیگ جزیره، جمع سرخپوشان لندنی را ترک کرد.

اما امید اصلی کاستاریکا در این جام، جویسون بنت هافبک تیم ساندرلند است که در 18 سالگی به جام جهانی رسیده و امیدوار است که در ترکیب تیمش بدرخشد و شاید پیشنهادات بزرگی را هم متوجه خود ببیند.

نکته جالب اینکه کاستاریکا تنها 10 لژیونر دارد و 16 بازیکن از لیگ این کشور دعوت شده‌اند. کاستاریکا همچنین با 11 بازیکن بالای سی سال پای به جام جهانی خواهد گذاشت.

دیدگاه تان را بنویسید