سرنوشت مشابه سون و دی بروین در مسیر جام جهانی

ستاره کره ای تاتنهام باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا وضعیت حضورش در جام جهانی مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سون هیونگ مین بهترین بازیکن سالهای اخیر فوتبال آسیا بوده و در قامت موثرترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره، چشم‌های زیادی را به خود جلب کرده؛ چشمهایی که منتظر حضور او در جام جهانی و تماشای عملکردش برابر پرتغال، اروگوئه و غنا بودند اما حالا حضور او در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سون در اواسط بازی تاتنهام و مارسی به شدت از ناحیه چشم آسیب دید و مصدومیت او به شکلی بود که این بازیکن نتوانست بازی را ادامه دهد و زمین را ترک کرد تا از همان لحظه نگرانی درباره وضعیتش شکل بگیرد. اما حضور در رختکن برای جشن و خوشحالی باعث شد تا بسیاری تصور کنند این بازیکن مشکلی برای ادامه کار ندارد.

با این حال تیم پزشکی تاتنهام هاتسپر اعلام کرد که سون چهار شکستگی از ناحیه حفره چشم دارد و باید عمل جراحی را انجام دهد؛ این اطلاعیه در حالی منتشر شد که هیچ اشاره‌ای به جدول زمانی بازگشت او نشده بود.

آنطور که یونهاپ نیوز کره جنوبی گزارش داده، او قرار بود روز جمعه عمل جراحی را انجام دهد اما یک روز فرصت اضافه برای بهبود به سون داده شده و جراحی روز شنبه انجام خواهد شد و سپس در مورد حضور این بازیکن تصمیم‌گیری می‌شود.

تلگراف اعلام کرد که سون احتمالا سه بازی باقیمانده تاتنهام قبل از جام جهانی را از دست خواهد داد.

با این حال چندی پیش کوین دی بروین عملی مشابه را انجام داد و سه هفته بعد به میادین بازگشت و حالا هواداران کره‌جنوبی امیدوارند سون هیونگ نیز وضعیتی مشابه داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید