فهرست 30 نفره کی روش و معادلات برای خط زدن 4 ملی پوش

کارلوس کی روش 13 بازیکن داخلی و 17 ملی پوش لژیونر را زیر نظر دارد و بعد از دیدار ایران و نیکاراگوئه باید چهار نفر را از فهرست 30 نفره خود خط بزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، 13 بازیکن لیگ برتر در فهرست کارلوس کی روش برای حضور در اردوی تیم ملی برای آماده سازی تا جام جهانی قرار گرفته اند. مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و میلاد سرلک از پرسپولیس، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی استقلال، امید نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند از سپاهان، سامان فلاح از پیکات و محمدرضا اخباری از تراکتور این 13 بازیکن هستند که به همراه لژیونرها برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه آماده خواهند شد. 

کارلوس کی‌روش همچنین در این مدت نفراتی مانند صالح حردانی، محمد محبی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور و محمد خدابنده‌لو را خط زده است اما به علت تعداد بالای لژیونرها احتمالا چند نفر دیگر هم از تیم ملی خط خواهند خورد.  

مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، علی قلی‌زاده، احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فرد، میلاد محمدی، شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی، حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، علی کریمی، احمد نوراللهی و امیر عابدزاده 17 لژیونری هستند که در اردوی اتریش حضور داشتند و بعضا به بازی گرفته شدند.

کارلوس کی روش

حتی می‌توان گفت که سرمربی تیم ملی بازیکنانی مانند امیرحسین حسین‌زاده و شهاب زاهدی را که در اروپا عملکرد خوبی داشته اند زیر نظر دارد اما دعوت از بازیکنی که به اصول و تفکرات کی روش آشنایی ندارد، دشوار به نظر می‌رسد. 

در صورتی که این 17 لژیونر در فهرست نهایی حضور داشته باشند، کی روش باید از بین 13 بازیکن داخلی چهار نفر را خط بزند تا فهرست 26 نفره خود را تکمیل کند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به حضور سه دروازه‌بان از داخل لیگ برتر، در این پست به وقوع می پیوندد. البته این احتمال هم وجود دارد که سرمربی پرتغالی از فهرست لژیونرها بکاهد و به داخلی ها اضافه کند. 

بازی دوستانه با نیکاراگوئه آخرین فرصت برای کی روش است تا تصمیم نهایی خود را درباره فهرست 26 نفره اتخاذ کند. کی روش خوشبخت است که فیفا امسال 23 بازیکن ادوار گذشته را به 26 بازیکن افزایش داد تا دست بازتری برای تصمیم گیری داشته باشد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید