قسمت نخست ایران - آمریکا به نفع یوزها؛

نسیم پیروزی از امارات به جام جهانی قطر می‌رسد؟

قسمت نخست از مسابقه تیم های فوتبال ایران و آمریکا در ساحل امارات به نفع ایران تمام شد تا هواداران تیم ملی امیدهای زیاد چشم انتظار مسابقه دو کشور در جام جهانی باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته در ساحل دبی به دیدار آمریکا رفت و در یک بازی پر افت و خیز که بارها برتری میان دو تیم رد و بدل شد، به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

این برتری در حالی به دست آمد که که تیم های ملی فوتبال دو کشور کمتر از یک ماه دیگر در قطر به مصاف هم می روند و احتمالا یکی از دو تیم بعد از این دیدار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود می کند. 

پیروزی 6 بر 4 فوتبالیست‌های ساحلی‌باز ایران مقابل همتایان آمریکایی در شرایطی به دست آمد که در ایران علاقه مندان بسیاری دارد. با وجود تمام مباحث مختلف، سابقه تقابل های تاریخی ایران و آمریکا در عرصه سیاست همواره حیثیتی و پر از جذابیت است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

در نتیجه برای خیلی‌ها پیروزی ایران در دیدار با آمریکا در هشتم آذر 1401 که می تواند به منزله صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی هم باشد، اهمیت دو چندانی دارد. 

به همین دلیل هم پیروزی ساحلی بازان ایران در جام بین قاره ای مقابل آمریکا امیدها درباره موفقیت احتمالی تیم ملی و تکرار این نتیجه در جام جهانی 2022 را افزایش داده است. 

اگر چه حساب تیم های ملی فوتبال و فوتبال ساحلی دو کشور از همدیگر جداست و ایران جزو قدرت های فوتبال ساحلی در دنیا به شمار می رود اما همین پیروزی عاملی برای افزایش روحیه تیم ملی فوتبال ایران هم خواهد شد.

حال باید دید کارلوس کی روش و شاگردانش می توانند قسمت بعدی این نمایش جذاب را هم به نفع ایران تمام کنند یا این بار دست برتر از آن آمریکا خواهد شد؟

دیدگاه تان را بنویسید