رنجرز بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا!

شکست سنگین تیم اسکاتلندی مقابل آژاکس باعث ثبت رکوردی منفی برای رنجرز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رنجرز شب گذشته در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این شکست به این معنا بود که تیم جیووانی فن برونخورست در قعر جدول گروه‌شان جای گرفتند، هیچ امتیازی در مرحله گروهی کسب نکردند و تفاضل گل 20- را نیز با زدن تنها یک گل در شش بازی به خودشان اختصاص دادند. 

رنجرز پیش از این در بازی رفت برابر آژاکس و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول و ناپولی شکست خورده بود و به این ترتیب رکورد بدترین باشگاه تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به خودش اختصاص داد.

پیش از این رکورد بدترین نتیجه کسب شده در تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار دینامو زاگرب قرار داشت که در فصل 12-2011 در گروهی که رئال مادرید، لیون و آژاکس در آن حضور داشتند در قعر جدول قرار گرفته بود اما تفاضل گل این تیم در آن فصل 19- بود. 

ویکتوریا پلژن نیز این فصل در قعر جدول قرار گرفت و تمامی دیدارهایش برابر بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر را با شکست پشت سر گذاشت اما آنها با رکورد دینامو زاگرب برابر شدند و تفاضل گل منفی 19 را به ثبت رساندند تا رنجرز به تنهایی این عنوان را به خودش اختصاص دهد. 

جدایی استیون جرارد از این تیم باعث شد که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند و این موضوع به خوبی در لیگ اسکاتلند و البته لیگ قهرمانان مشهود است.

دیدگاه تان را بنویسید