خطر محرومیت از دربی در سوپرجام برای استقلال!

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، اگر بازیکنی در سوپرجام اخراج شود از بازی بعدی در لیگ برتر محروم خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرپرست ریاست سازمان لیگ فوتبال می‌گوید اگر بازیکنی در سوپرجام اخراج شود، یک بازی در لیگ برتر محروم خواهد شد. با این اوصاف استقلالی‌ها در صورت اخراج در این دیدار از دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس محروم می‌شوند.

ایسنا نوشت: محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست ریاست سازمان لیگ فوتبال درباره وضعیت محرومیت بازیکنی که در سوپرجام اخراج می‌شود از دیدار بعدی در لیگ برتر، اظهار کرد: قبلا هم بوده است، چیزی نیست که امروز گفته شده باشد و بگویند چرا کارت قرمز حساب می‌شود. سال‌های قبل هم اینطور بوده است. البته کارت زرد اینطور نیست ولی کارت قرمز، حساب می‌شود. سوپرجام جزو بازی‌هاست و فرقی با بازی‌های دیگر ندارد. اگر در این بازی کارت قرمز بگیرند، بازی بعدی در لیگ برتر را از دست می‌دهد.

او درباره جابجایی‌های احتمالی در سازمان لیگ فوتبال گفت: جابجایی همیشه هست. چیز جدیدی نیست. نفرات جدید که می‌آیند، جابجایی انجام می‌شود. آدم‌هایی هم که جابجا شدند، انسان‌های خوب و سالمی بودند. ما می‌خواستیم حجم کار سازمان لیگ را کم کنیم که جابجایی انجام دادیم.

سرپرست ریاست سازمان لیگ فوتبال درباره صحبت‌های اصولی مبنی بر این که اگر باشگاهی نتواند VAR را تامین کند باید به شهر دیگری برای انجام بازی برود، بیان کرد: من این صحبت‌ها را نشنیده‌ام. این تصمیمات باید در هیات رئیسه گرفته شود تا اقدام شود.

کشوری‌فرد درباره هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال هم توضیح داد: قرار است انتخابات به زودی برگزار شود. احتمالا این اتفاق بعد از جام جهانی رخ می‌دهد.

او درباره برگزاری جام ملت‌های آسیا در فصل زمستان و تجربه سازمان لیگ فوتبال در برنامه‌ریزی لیگ برتر با توجه به برگزاری جام جهانی در زمستان، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها شده و جلساتی در کارگروه فنی‌مان داشته‌ایم. امیدوارم به نحو احسن این کار را انجام دهیم.

سرپرست ریاست سازمان لیگ فوتبال درباره گلایه کارلوس کی‌روش به حضور نداشتن بازیکنان استقلال در اردوی تیم‌ملی، در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ سوپرجام با سرمربی تیم‌ملی هماهنگ شده بود؟ تصریح کرد: هفته دوازدهم لیگ برتر با ایشان هماهنگ شده بود. ما با او هماهنگی‌ها را انجام دادیم و آقای کی‌روش راضی بود. قرار بود هفته دوازدهم را انجام دهیم اما چون فضایی برای برگزاری هفته دوازدهم نداشتیم، به جای این هفته، سوپرجام را برگزار کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید