درخشش طارمی در اروپا و آماده باش رقبای ایران!+عکس

مهاجم ایرانی پورتو با گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان این فصل 5 گله شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل اتلتیکو با درخشش مهدی طارمی به برتری رسید و توانست به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

ستاره ایرانی در دقیقه 5 اولین گل بازی را به ثمر رساند تا پنجمین گل خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و با واکنش رسانه‌های دنیا مواجه شود.

نشریه دراگائو نیوز در توییتی نوشت: پشت سر طارمی همینطور صحبت کنید. او بلد است چطور شما را ساکت کند.

اکانت فوتبال توییت در خصوص درخشش ستاره ایرانی نوشت: طارمی در 3 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رسانده است. او مرد شماره 9 ایران در جام جهانی 2022 قطر است. انگلیس آماده باش!

سایت معروف اسکواکا به بررسی آمار طارمی پرداخت و نمایش او مقابل اتلتیکو را شگفت‌انگیز خطاب کرد. طارمی در این مسابقه بیشتر از هر بازیکنی از پورتو شوت زد، در محوطه جریمه اتلتیکو توپ را صاحب شد و موقعیت گل ساخت.

شبکه تلویزیونی CBS از درخشش مهدی طارمی نوشت و گلزنی او در دقیقه 5 را مایه تعجب دانست.

استاتمن دیو، آنالیز فوتبال در سایت‌های اسکای و بی‌بی‌سی در خصوص طارمی نوشت: او وحشت و رعب را بر جان اتلتیکو انداخت.

گای موبری، خبرنگار انگلیسی نیز نوشت: نمایش امشب پورتو شگفت‌انگیز بود. یک بار دیگر یک عملکرد خطرناک از مهدی طارمی، بازیکن ایران را دیدیم که قرار است در اولین بازی جام جهانی مقابل انگلیس قرار گیرد.

جیمز بنج، خبرنگار انگلیسی سایت CBS نوشت: برخی اوقات به این فکر می‌کنم که چه می‌شد اگر آرسنال در پنجره زمستانی طارمی را می‌خرید. آنها این شانس را داشتند که اگر می‌شد، چه می‌شد!

فوتبال مووی‌استار پرتغال نیز به تمجید از طارمی پرداخت و با انتشار ویدیوی گلزنی ستاره ایران در دقیقه 5 نوشت که او اسیر هیچ چیزی نخواهد شد.

سایت سوفااسکور نیز به بررسی جزئی مهدی طارمی پرداخت و نمایش او را عالی دانست. این بازیکن 51 بار توپ را لمس کرد که نتیجه آن یک گل، 6 شوت، 3 شوت درون چارچوب، ایجاد 2 موقعیت گل و 4 پاس کلیدی بود. او از سوی این سایت نمره بالای 8.5 را گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید