تبانی در بازی با 41 گل به خودی!

تبانی عجیبی در لیگ دسته دوم آفریقای جنوبی رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یک تیم حاضر در آفریقای جنوبی برای صعود به دسته دوم نیاز به پیروزی با ۱۸ گل اختلاف داشت، اما در نهایت با ۴۱ گل به خودی حریف با نتیجه ۵۹-۱ پیروز شد و دیگر برای فهمیدن اینکه در این دیدار تبانی صورت گرفته، نیازی به بررسی دقیق وجود نداشت.

خبرورزشی نوشت: پیش از آغاز این هفته تیم ماتیاس برای صعود به لیگ دسته دوم آفریقای جنوبی به یک معجزه نیاز داشت. آنها با تفاضل گل بسیار کمتر از دو تیم برتر در رده سوم جدول قرار داشتند و تنها یک برد بزرگ می توانست شانس صعود را افزایش بدهد.

آنها نیاز به پیروزی با اختلاف ۱۸ گل داشتند، اما شرایط در دیدار مقابل نسامی مایتی بردز به شکل عجیبی پیش رفته و آنها با نتیجه ۵۹-۱ و با ۴۱ گل به خودی به برتری دست یافتند.

جای تعجب نیست که مقامات ناظر فوتبال این کشور آفریقایی برای تحقیق در مورد این مسابقه وارد عمل شده و خیلی زود به این نتیجه رسیدند که در این بازی به وضوح تبانی رخ داده است.

مجازات هر دو تیم محرومیت مادام العمر بود. با این حال نکته عجیب این است که در مسابقه دیگری که آن هم نیز در صعود تیم های این لیگ تاثیر داشت، تبانی رخ داده است.

تیم شیولانی که امتیازات مشابه ماتیاس و البته تفاضل گل بهتری داشت، بازی خود را با برتری ۳۳-۱ مقابل کوتوتو به پایان رساند. در این دیدار نیز هفت گل به خودی به ثمر رسید و طبیعتا این دو باشگاه نیز حکم محرومیت مادام العمر دریافت کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید