بازگشت کشتی‌گیر پرحاشیه به تشک؟؛ عبدولی: از کشتی خسته‌ام!

قهرمان اسبق کشتی فرنگی دنیا از سخت بودن شرایط برای بازگشتش به تشک خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان می‌گوید با وجود تغییر کادرفنی تیم ملی برنامه‌ای برای حضور در چرخه تیم ملی ندارد و برگشتن برایش سخت شده است.

تسنیم نوشت: سعید عبدولی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی قصد بازگشت به چرخه انتخابی تیم ملی را ندارد؟، اظهار داشت: نمی‌دانم، کادرفنی که عوض شده، اما برگشتن سخت است.

وی در مورد انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی تاکید کرد: او از گل‌های روزگار و استاد خوب و دلسوزی است. گفته که چرخه انتخابی تیم ملی اجرا می‌شود. من کاری به کسی ندارم، با محمد بنا هم مشکلی نداشتم، حرفم این بود که مسابقه انتخابی برگزار شود.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ادامه داد: نه علیه محمد بنا و نه هیچ فرد دیگری کاری نکردم. یکسری صحبت‌ها فقط در مورد برگزاری مسابقه انتخابی بود که حالا با حضور رنگرز قطعا مسابقه برگزار می‌شود و هر کسی دوبنده تیم ملی را بر تن کند، با عبور از فیلتر انتخابی است. با کسی پدرکشتگی ندارم، به فکر کارگری خودم و زندگی‌ام هستم.

عبدولی درباره اینکه آیا به مربیگری فکر نمی‌کند، گفت: خسته‌ام، هم از جماعت کشتی‌گیر و هم خود کشتی. نه خیری از قهرمانانی که قدمی برای‌شان در اندیمشک برداشتم، دیدم و نه آنهایی که در سطح کشور بودند. جو خوبی در کشتی نیست، به صلاح خودم و خانواده‌ام هست که از کشتی دور باشم. کشتی برای خودشان. من چیزی نمی‌خواهم. برای حسن رنگرز هم در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم که بتواند پرچم کشتی را باز هم بالا ببرد.

دیدگاه تان را بنویسید