رکورد باور نکردنی بنزما!

کریم بنزما در طول دوران حرفه ای بازی خود، تا به امروز کارت قرمز دریافت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم بنزما ستاره و کاپیتان فرانسوی تیم رئال مادرید که چند روز پیش توپ طلای فصل 2022 را به دست آورد، در دوران حرفه‌ای فوتبال خود یک رکورد جالب و خیره کننده را به ثبت رسانده است که تکرار آن برای هر بازیکنی شدنی نیست. اتفاقی که شاید دلیل محکمی بر محبوبیت این بازیکن فرانسوی به عنوان یک بازیکن با اخلاق باشد.

اسپورت نوشت: کریم بنزما یکی از آماده‌ترین و بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در رئال مادرید بازی می‌کند. بنزما توانست بعد از فصل درخشانی که با رئال مادرید پشت سرگذاشت عنوان توپ طلا را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد.

نکته بسیار جالب و البته عجیب درباره این بازیکن فرانسوی این که او در طول دوران بازیگری خود حتی یک کارت قرمز هم دریافت نکرده است. بنزما تاکنون در ۸۶۳ بازی با پیراهن لیون، تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید به میدان رفته است و هیچ‌گاه کارت قرمزی را از داوران دریافت نکرده است.

بنزما در فصل جاری هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است و توانست یکی از گل‌های رئال را در ال کلاسیکو به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی ارزشمند این تیم مهیا کند.

رئال مادرید با درخشش این بازیکن و دیگر ستاره‌های خود در فصل جاری لالیگا عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و در ۱۰ بازی ۹ پیروزی و یک تساوی را کسب کرده تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید