مسی: بنزما توپ طلا را می برد

فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است توپ طلای امسال باید به بنزما برسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسی درباره خروج از بارسلونا گفت: این اتفاق برای من هنوز یه شوک است. فکرش را نمی کردم این اتفاق رخ دهد. این اتفاق من را از نظر روحی خیلی تحت فشار قرار داد. مطمئنم فصل بعد روحیه من برای همراهی پاریس بهتر خواهد بود و قطعا فصل بهتری پیش رو خواهیم داشت. تنها دلیل افت من در این فصل تغییر ناگهانی و غیرمنتظره تیمم بود. بعد از تابستان دیوانه واری که داشتم واقعا سخت بود که بتونم در تیمی جز بارسلونا بازی کنم.  من و خانواده‌ام حتی در بدترین شرایط هم فکر نمی‌کردیم روزی این اتفاق رخ دهد. من همیشه رویای بازنشسته شدن در بارسلونا را در سر داشتم.

وی درباره درخشش بنزما و قهرمانی در اروپا به همراه رئال مادرید گفت: به نظر من هیچ شکى وجود ندارد که بنزما برنده توپ طلاست. او فصل فوق العاده اى داشته و با رئال قهرمان سی‌ال شده است.

مسی درباره قهرمانی رئال گفت: می دانم رئال‌مادرید چه جور تیمی است. مدت زیادى مقابل آنها بازى کردم.رئال مادرید ما را کشت و ضربه سختى براى پاریس بود. می دانستم که هر لحظه ممکن است این اتفاق رخ بده چون آنها عادت دارند ناگهانی گل بزنند و بازی را عوض کنند. این اتفاق در دیدار ما و چند بازی دیگر رخ داد. رئال بهترین تیم نبود اما همه را شکست داد و قهرمان شد.

دیدگاه تان را بنویسید