جی پلاس

کریم بنزما یا بنجامین باتن؟+ عکس

کریم بنزما با ورود به 34 سالگی بسیار بهتر از تمام دوران فوتبالش در سنتیاگو برنابئو عمل می کند و این روزها در حد و اندازه های یک فوق ستاره برای رئال مادرید شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کریم بنزما در دیدار با پارس سن ژرمن، یکی از به یاد ماندنی ترین نمایش های خود را در دوران فوتبالش به نمایش گذاشت و با هت تریک در این دیدار، کامبک رئال مادرید را تکمیل کرد و مسی، نیمار و امباپه را به خانه فرستاد.

کریم بنزما با ۳۴ سال و ۸۰ روز به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که موفق به ثبت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا شده است تا یک بار دیگر ارزش های خود را برای لوس بلانکوس نشان دهد.

شاید کمتر هوادار رئالی هم فکر نمی کرد که روزگاری کریم بنزما با رفتن ستاره ای مانند رونالدو و افول گرت بیل، تبدیل به رهبر و مهاجم خطرناک در خط حمله این تیم شود اما کریم با وجود تمام مشکلاتی که به واسطه برخی حواشی در این سال ها به وجود آمد، تبدیل به یک گلزن بی رحم در مادرید شده است.

با رفتن رونالدو، کریم بنزما از بازیکنی که سعی داشت رونالدو را تغذیه کند، تبدیل به یک مهاجم هدف شده و حالا روز به روز ارزش های خود را در خط حمله رئال نشان می دهد و امسال هدفی مانند کسب توپ طلا را دنبال می کند. او با حضور نسل طلایی رئال و برخی ستاره های جوان، امید زیادی به کسب لیگ قهرمانان اروپا و در ادامه موفقیت با فرانسه در جام جهانی دارد.

کریم بنزما

دیدگاه تان را بنویسید