بدرقه کاروان کاراته ایران به مسابقات جهانی با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک + عکس

مراسم بدرقه کاروان عزت، اتحاد و افتخار با حضور ملی پوشان کاراته ایران بر سر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران امروز پنج‌شنبه ۲۸ مهرماه بر سر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در ادامه این مراسم ملی پوشان اعزامی به مسابقات در سالن استاد فارسی آکادمی ملی حضور پیدا کردند.

کاروان کاراته ایران با نام "عزت، اتحاد، افتخار" در دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی نوجوانان،‌جوانان و زیر 21 سال شرکت می‌کند. در این کاروان نزدیک به 60 ورزشکار، مربی و داور حضور دارند.

مناف هاشمی در حاشیه این مراسم گفت: خوشحالم در مراسم کاروان عزت، اتحاد، افتخار که به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند، حضور دارند. از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم، از میرجلیلی و پیشکسوتان کاراته که در این مراسم حضور پیدا کردند. خوشحالم که امروز یادگار شهید احمد کاظمی در مراسم حضور پیدا کردند. همه ما اعتقاد داریم که قهرمان ما شهدا هستند و از محمد کاظمی، پسر شهید کاظمی تشکر می‌کنم که امروز در مراسم حضور پیدا کردند. از طباطبایی که این نام را برای کاروان کاراته ایران انتخاب کردند نیز قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم نتایج کاراته مثل دوره قبل تکرار شود. شما با نتایج خوبی که کسب کرده‌اید، انتظارات را بالا برده‌اید. به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک به شما افتخار می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی بهترین مدال‌ها را کسب کنید. همه تلاش‌هایتان را بکنید، افتخارآفرینی کنید و دل ملت ایران را شاد کنید. شما با افتخار آفرینی، رهبر معظم انقلاب را خوشحال می‌کنید و باعث می‌شوید که او برای موفقیت شما پیام ارسال کند که این موضوع باعث خوشحالی همه ما می‌شود.

بدرقه کاروان کاراته

دبیر کل ملی المپیک اظهار داشت: مردم همه از افتخارآفرینی شما خوشحال می‌شوند. در این دوره از رقابت‌ها 108 کشور حضور خواهند داشت که قطعا کار دشواری خواهد بود اما شما موفق خواهید بود. امروز توفیق داشتم در این مراسم حضور پیدا کنم و وظیفه خودم می‌دانم که از شما خواهش کنم که با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کنید.

در مراسم امروز، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، اسماعیلی احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، مسعود سیدی پیشکسوت کاراته، سردار میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی، وحید مومنی دبیر فدراسیون و تعدادی از پیشکسوتان کاراته حضور داشتند.

کاروان کاراته ایران با نام "عزت، اتحاد، افتخار" در دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی نوجوانان،‌جوانان و زیر 21 سال شرکت می کند. در این کاروان نزدیک به 60 ورزشکار، مربی و داور حضور دارند.

بدرقه کاروان کاراته

دیدگاه تان را بنویسید