بازدید دبیرکل کمیته المپیک از سالن های بوکس، کاراته و واحد همبستگی المپیک

سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ظهر امروز از سالن های تمرینی بوکس و در حال نوسازی کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو پس از بازدید از سالن های بوکس و کاراته (سالن شماره 9)  به بررسی وضعیت امکاناتی آنها و همچنین پیشرفت نوسازی سالن کاراته پرداخت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه با حضور در بخش همبستگی المپیک با سارا مهرانی مدیر و کارمندان این بخش از کمیته دیدار و ضمن تاکید بر نظام مند کردن ارائه امکانات و خدمات به فدراسیون ها از تلاش های  بخش سولیداریتی (همبستگی) تقدیر و بر حمایت همه جانبه خود از  واحد همبستگی المپیک جهت خدمت به جامعه ورزش تاکید کرد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه ریزی مطلوب در این زمینه  بتوان ضمن خدمت هر چه بیشتر به جامعه ورزش کشور، موفق به جذب حداکثری حمایت های مالی و معنوی کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران شده و خدمات مطلوبی به افتخار آفرینان اعم از مربیان، قهرمانان، المپین ها و مدال آوران ارائه دهیم.

در ادامه دکتر هاشمی از دفتر انجمن ورزشی نویسان نیز دیدن کرده و ضمن قدردانی از  زحمات اصحاب رسانه عنوان داشت کمیته ملی المپیک همچون گذشته حامی انجمن ورزشی نویسان و اصحاب رسانه ورزش کشور خواهد بود.

مناف هاشمی

دیدگاه تان را بنویسید