کلوپ: کارت قرمز تقصیر من بود!

کلوپ اخراجش در دقایق پایانی مقابل منچسترسیتی را درست عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیورپول که در هفته‌های اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف با انتقادهای زیادی مواجه بود و شرایطی بحرانی را سپری می‌کرد در خانه‌اش، آنفیلد، دست به کاری بزرگ زد و منچسترسیتی آماده را با نتیجه 1-0 شکست داد.

این بازی با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود از جمله گل فیل فودن برای منچسترسیتی که مردود اعلام شد یا اخراج یورگن کلوپ در دقیقه 86 مسابقه بعد از اعتراض‌های شدید او به داور. سرمربی لیورپول در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و با آنها درباره آنچه در بازی گذشت صحبت کرد.

مصدومیت دیوگو ژوتا

ای کاش مجبور نبودم درباره مصدوم شدن او صحبت کنم. تا جایی که من دیدم تماس خیلی شدیدی برقرار نشد ولی ضربه به جایی خورد که حتی اگر خفیف باشد برای عضله ضررهای شدید دارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

پیروزی بر منچسترسیتی

در شرایط عادی شما در مقابل سیتی اصلا نباید سعی کنید بازی نرمال‌تان را انجام بدهید. چون باید تا مرز خستگی و حتی فراتر تلاش کنید و بهترین حالت ممکن‌تان را نشان بدهید. کاری که ما امروز کردیم.

اخراج شدن در دقیقه 86

کارت قرمز تقصیر من بود. یک لحظه کنترلم را از دست دادم. این کار درستی نیست. ولی آخر داور چطور می‌تواند آن خطا را نبیند. ای کاش یک نفر به من توضیح می‌داد. من و پپ گواردیولا از خیلی تصمیم‌های داور ناراضی بودیم. داوری امروز مشکل داشت. روی فابینیو خطا شد و فکر کنم همه این را قبول داشته باشیم.

کیفیت بازی دو تیم

بازی واقعا استثنایی بود. به تمام معنا استثنایی بود. دو تیم درجه‌یک مقابل هم قرار گرفتند که با تمام وجود می‌خواستند پیروز بشوند. هر دو تیم سخت جنگیدند و فوتبال واقعی بازی کردند. هر دو تیم سطح عالی‌ای از دفاع را به نمایش گذاشتند و در نهایت ما با استفاده از یک موقعیت به پیروزی رسیدیم.

گل مردود اعلام شده توسط VAR

روی این گل سه خطا روی بازیکنان ما انجام شد. اول روی صلاح، بعد روی فابینیو و همینطور روی آلیسون. بعد یک عده می‌گویند داور به خاطر جو آنفیلد اینطور تصمیم گرفت. در نهایت هم که وی‌ای‌آر تصمیم گرفت. من واقعا نمی‌توانم بفهمم که داور چرا روی آن خطاها سوت نزد. واقعا نمی‌فهمم. سه خطای پشت سر هم. کار اصلا نباید به وی‌ای‌آر می‌رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید