یوونتوس دربی تورین را فتح کرد/ شکست تحقیرآمیز بایر لورکوزن با آلونسو

بایر لورکوزن که به تازگی ژابی آلونسو را برای تغییر شرایط استخدام کرده، با شکستی سنگین در بوندس لیگا رو به رو شد. 

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان از ساعت ۱۷ به وقت تهران با برگزاری چهار بازی همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی بایرلورکوزن با نتیجه پرگل پنج بر یک مقابل میزبان خود آینتراخت فرانکفورت شکست خورد. لورکوزن که در اولین بازی با هدایت ژابی آلونسو موفق شد شالکه را چهارتایی کند، در دیدار بعدی به پورتو در لیگ قهرمانان اروپا باخت و حالا بازهم با یک باخت تلخ دیگر روبرو شد.

لازم به ذکر است که میزبان یک پنالتی هم در نیمه‌ اول از دست داده بود. فرانکفورت با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و موقتا تا رده‌ چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. لورکوزن هم با هشت امتیاز به رده‌ شانزدهم سقوط کرد.

سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن به دلیل مصدومیت همراه تیمش نبود.

نتایج دیگر دیدارهای امروز بدین شرح است:

اشتوتگارت ۴-۱ بوخوم

وولفسبورگ ۲-۲ بروسیا مونشن‌گلادباخ

وردربرمن ۰-۲ ماینز

یوونتوس فاتح دربی تورین

در چارچوب هفته دهم سری‌آ ایتالیا، یوونتوس در دربی تورین میهمان تورینو قرار گرفت و به برتری یک بر صفر دست یافت. تک گل یوونتوس را «دوشان ولاهوویچ» در دقیقه 74 به ثمر رساند تا یووه پس از 2 شکست متوالی به برتری برسد.شاگردان آلگری که به شدت تحت فشار هستند با این برد 16 امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند. 

 

پیروزی‌تاتنهام با گلزنی کین مقابل شاگردان لمپارد

تیم فوتبال تاتنهام از ساعت 20 در دیداری خانگی پذیرای شاگردان فرانک لمپارد در تیم اورتون بود که در نهایت این بازی را 2 بر صفر به سود خود خاتمه داد. هری کین در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی و هویبرگ در دقیقه 86 برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته در این بازی گلزنی کردند.

پیشتر و در سه بازی برگزار شده امروز، نتایج به شرح زیر رقم خورد:

لسترسیتی صفر - کریستال پالاس صفر

فولام 2 - بورنموث 2

ولورهمپتون یک - ناتینگهام فارست صفر

دیدگاه تان را بنویسید