شوک به PSG/ امباپه از پاریس رفتنی شد؟

یک رسانه فرانسوی مدعی شد که امباپه درخواست فسخ قرارداد با تیم پاری‌سن‌ژرمن را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در یکی دو روز اخیر خبرهایی مبنی بر ناراحتی کیلیان امباپه، فوق ستاره جوان فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن از شرایط خود در این تیم منتشر شد. با بیشتر شدن این شائبه‌ها، اکنون یک رسانه معتبر فرانسوی مدعی شد که امباپه خواستار فسخ قرارداد با پاریسی‌ها است که باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

اکیپ نوشت: بعد از افشای تلاش پاری سن ژرمن برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه او به این نتیجه رسیده که دیگر نمی‌تواند به باشگاهش اعتماد کند. در نتیجه امباپه این روزها به شکل جدی به فسخ قراردادش فکر می‌کند.

در روزهای اخیر مشخص شد که ستاره فرانسوی در پی‌اس‌جی منزوی شده و بخش اعظم بازیکنان به رهبری نیمار از امتیازات او عصبانی هستند. گزارش‌هایی که نشان می‌داد مدیران پاری سن ژرمن به عده‌ای پول داده‌اند تا در شبکه‌های اجتماعی علیه امباپه فحاشی کنند تنش را به نقطه جوش رساند.

اکیپ در گزارش جدید خود مدعی شد امباپه حالا به این فکر می‌کند که خود را زودتر از موعد بازخرید کند هر چند او برای فسخ یک طرفه قراردادش باید مبلغ قابل توجهی بپردازد.

البته باشگاه پاری سن ژرمن در اولین واکنش به گزارشها درباره استخدام یک شرکت برای به کار گیری لشکری از حساب‌های فیک برای فحاشی به امباپه، این گزارش را اساسا تکذیب کرد. اما اکیپ مدعی است امباپه این تکذیب را باور ندارد و نمی‌تواند به پاریسی‌ها اعتماد کند.

یکی از دلایل دیگری که امباپه برای بی‌اعتمادی به پی‌اس‌جی دارد این است که او اعتقاد دارد باشگاه قول و قرارهایی که امسال تابستان به او داده بود را زیر پا گذاشته است. این نشریه می‌گوید مدیران پی‌اس‌جی به امباپه قول داده بودند در طول تابستان خریدهای بزرگی خواهند داشت و تیم‌شان را به شدت تقویت خواهند کرد.

این نشریه مدعی است مدیران پاری سن ژرمن به امباپه وعده دادند که ستاره‌هایی مثل رابرت لواندفوسکی، برناردو سیلوا و میلان اشکرینیار را به خدمت خواهند گرفت تا از فتح چمپیونزلیگ مطمئن بشوند. هنوز مشخص نیست مسی درباره درام پرتنش امباپه و پاری سن ژرمن چه موضعی دارد.

عصبانیت امباپه از شرایط خود در پاری سن ژرمن از هفته پیش مشخص بود. او بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل رنس به صراحت از کریستوف گالتیه اسم برد تا نشان بدهد از شرایط تاکتیکی تیمش راضی نیست. گالتیه سعی کرد فضا را آرام کند و گفت واکنش امباپه یک واکنش احساسی ناشی از عصبانیت پس از بازی بوده و نباید به آن بیش از حد پرداخت.

دیدگاه تان را بنویسید