حاشیه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| شادی گل خاص منشا برای بیرانوند!

تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر به میدان می روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آغاز هفته نهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی پذیرای مس رفسنجان است. 

بازگشت دیاباته به آزادی با پیراهن قرمز

سرمربی پرسپولیس همانطور که پیش از این گفته بود، در صورت آمادگی دیاباته، از او نیز در این دیدار بهره خواهد برد. بعد از طی شدن روند درمان شیخ دیاباته این بازیکن شرایط حضور در لیست پرسپولیس را به دست آورده است. دیاباته که به عنوان آخرین خرید پرسپولیس رونمایی شد، در دوره تعطیلی لیگ برتر به واسطه اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد تا از دسترس کادرفنی برای دو بازی اخیر مقابل تراکتور و سپاهان خارج شود.

اکنون در آستانه جدال مقابل مس رفسنجان این بازیکن شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده تا برای اولین بار در لیست سرخپوشان قرار گیرد و احتمالا برابر حریف دقایقی فرصت بازی به دست خواهد آورد. با این حال در بازی امروز مقابل مس رفسنجان، یورگن لوکادیا به عنوان تنها مهاجم تخصصی به کار گرفته شده و دیاباته، عبدی و پاکدل از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد.

خوش و بش گادوین منشا با علیرضا بیرانوند و ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از نکات جالب بود. منشا پیش از بازی گفته گل بزنم می روم سر بیرانوند را می بوسم.

در اواخر نیمه اول امیری که یک کارت زرد داشت در صحنه ای ناخواسته با استوک روی پای بازیکن مس فرود آمد که داور اعتقادی به خطا و کارت نداشت در این صحنه ربیعی به شدت معترض و معتقد بود امیری باید اخراج شود.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی،  وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، جفرسون باهیا، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری، میثم تیموری،‌ فرشید باقری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا و فراز امامعلی

 

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید