مورینیو: یاد گرفته ام گریه نکنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم اعتراف کرد با وجود مصدومیت ستاره های تیمش گریه نمی کند و با واقعیت ها کنار می آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آاس رم می گوید با وجود مصدومیت دو بازیکن باکیفیت تیمش، گریه نمی کند و سعی می کند با واقعیت کنار بیاید.

ورزش سه نوشت: جالوروسی فصل را با بدشانسی آغاز کرده و دو خرید تابستانی بزرگ خود یعنی جورجی واینالدوم و پائولو دیبالا را به علت مصدومیت از دست داده است. دیبالا که فصل درخشانی را آغاز کرده بود، اخیرا آسیب دیده و چهار تا شش هفته از میادین دور است. ژوزه مورینیو مدعی شد دیگر نمی خواهد بابت این مشکلات گریه کند و رخ دادن چنین اتفاقاتی را در این فصل پرفشار، طبیعی می داند.

ژوزه مورینیو گفت: "زمانی که چهار یا پنج سال پیش در مورد برگزاری جام جهانی در این مقطع صحبت می کردیم، همه می دانستند که مصدومیت های بیشتری برای بازیکنان در چنین فصلی وجود خواهد داشت و اکنون ما در حال عبور از این شرایط هستیم. من یاد گرفته ام کمتر از قبل گریه کرده و با واقعیت زندگی کنم. می توان گفت تعدد مسابقات بسیار زیاد است و باشگاه های ثروتمند شرایط خوبی دارند.

فینال لیگ کنفرانس اروپا ژوزه مورینیو

سرمربی آاس رم گفت: در حال حاضر تیم ها به سه دسته ثروتمند، بی بضاعت و کم بضاعت تقسیم می شوند. تیم های بی بضاعت هفته‌ای یک بار بازی می‌کنند و ثروتمندان می‌توانند نیز هر هفته از سیستم چرخشی استفاده می کنند. پس در این میان تیم های کم بضاعت با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند، زیرا آنها به اندازه باشگاه‌های ثروتمند بازی می‌کنند، اما از گزینه های لازم برای ایجاد تغییرات در ترکیب برخوردار نیستند و من در حال حاضر در این وضعیت قرار دارم. ما یک سال و نیم است که با هم کار می‌کنیم و بارها با تمرکز زیاد کامل در زمین حضور پیدا کرده ایم. در این مقطع مسابقاتی که با هنر انفرادی یک بازیکن رقم خورده یا رم بدون برنامه تاکتیکی بوده، دیگر مانند گذشته زیاد نیست."

دیدگاه تان را بنویسید